עומס תנועה ביציאות מהעיר בבוקר-עיצה

katdavid

New member
עומס תנועה ביציאות מהעיר בבוקר-עיצה

שלום לכולם! אני חדש יחסית באזור וגר באזור שדה ורבורג... נוכחתי כבר לדעת שהפקקים לכל אורך היציאה מהעיר נוראיים בבוקר... הכביש שמוביל מהמושבים עמוס מאוד עד צומת עלייה (פינת טשרניחובסקי-בן יהודה) והפקק ממשיך לכל אורך דרך בגין עד צומת רעננה צפון (שלא נדבר על המשך הפקק בכביש 4). אופצייה נוספת זה ליסוע מהמושבים דרך צומת עלייה ישר לתוך טשרניחובסקי לכל אורכו עד למינהרה שמובילה לכביש 4 וגם זה עמוס. השאלה שלי היא איך כדאי לצאת מאזור בית-ברל בבוקר בדרך הפחות עמוסה?ליסוע עד צומת עלייה דרך הכביש של גן-חיים וכו' או שיש אופצייה שאני יוצא דרך רחוב בן-יהודה ומגיע ממנו לצומת עלייה....מה פחות עמוס בסביבות 06:45 בבוקר? אני ממש אשמח לעצות שכן אני מתחיל עבודה חדשה ברמת-גן וצריך להיות שם בשעה 08:00.... תודה לכל מי שיודע ויכול להמליץ על "דרכי מילוט" מהעיר בבקרים הפקוקים:)
 
אני בשוק../images/Emo70.gif

אני יודעת שב7:30 מתחילים הפקקים האיומים אך לא ידעתי שזה כבר מ6:45! בכל מקרה אני לא כל כך רואה דרך מילוט חוץ מלנסות לצאת כרבע שעה יותר מוקדם ולראות איך זה מתקדם. בקרוב הולכים לפתוח כביש חדש מה שיקל על העומסים באיזור רעננה מרכז אך לא נראה לי שתהיה לזה השפעה על עלייה. ברוך הבא לפורום ולאיזור, בהחלט בעיה, למישהו יש פתרון?
 

ba r2 0 1 0

New member
אני דווקא חושב שכן תהייה השפעה

למחלף החדש בצומת רעננה... (אמנם אני לא בטוח שזה יעזור לגולשת החדשה-ברוכה הבאה אגב-אבל זה יוריד את הלחץ בבן-יהודה-שדרות מנחם בגין (שהחיבור ביניהם זה צומת עלייה). כל בוקר יש בכביש הזה לחץ (הרבה ממנו בגלל צומת רעננה שם) עצום. מצוןמת רעננה עד אחרי בר-לב (על רחוב בן יהודה). לאחרונה התחילו באמת להיות פקקים באזור צומת עלייה גם על טשרניחובסקי, כי אנשים מנסים לקצר דרך אז"ר וזה מעמיס על טשרניחובסקי (אתם לא אמורים להבין אם אתם לא עוברים שם הרבה...
) בכל מקרה אני לא רואה פתרון... אבל אני דווקא כן חושב שתהייה הקלה על העומס באזור עלייה בגלל המחלף החדש... בהצלחה
 

Double U

New member
אין הרבה מה לעשות

אני בחופש עבדתי ברחובות והתעוררתי מדי יום במשך שבועיים ב6 וב7 יצאתי מהבית לפקקים ודווקא לא בטשרנחובסקי אלא בגהה.
 
למעלה