עומרי האוזר , אותו הכרתי בפורום

  • פותח הנושא YHS
  • פורסם בתאריך

YHS

New member
עומרי האוזר , אותו הכרתי בפורום

אחר, ביקש ממני להיכנס לפורום הזה ולתרום. להפתעתי הנושא שרציתי לדבר עליו כבר עלה. אז אני מקווה שיתפתח שירשור מעניין. הנושא צרכנות ומשיכת קונים. להבהרה - אין לי כל ענין עסקי בנושא ואני צרכן ככל אחד. אז ככה: בעקבות הפירסומים הגעתי הערב לחנות מגה החדשה שבמזרח העיר. ציפיתי (בתמימות??) שבחנות חדשה, ביום השני של הפעילות, ישמחו מאד להגעת הקונים ויתאמצו מאד להוציא אותם מרוצים, כדי שיגיעו פעם נוספת. אולי לא פרחים בכניסה, אבל דיילות חייכניות, מוסיקת רקע, בקיצור - שמייח... לא דובים ולא יער. הכניסה לחנייה צפופה כי כבר על הכניסה הצרה שמו חניות של מכוניות וכולם מתמרנים, מה שיוצר צוואר בקבוק - ולא שאין מספיק חנייה. החנינו ובאנו להיכנס בפתח הראשון שראינו, וננזפנו "פה יציאה, לא מכאן". "למה אין שלטים?" אני שואל. "מה אתה לא רואה? יש מחסום , זה יציאה" טוב, אני חושב, ואם זה יציאה אז למה מחסום? ולמה אין שלטי הכוונה? אני ממשיך לכיוון הכניסה וניגש לקחת עגלה, בצמוד לכניסה. "הלו, ביקורת בטחונית". "שנייה" אני אומר רק לוקח עגלה. "אז מה? קודם תיבדק". ובאמת שאין לי דבר נגד בדיקה, כמו כל ישראלי ממוצע שמכיר זאת מיום יום. אבל הגסות של הבודקים....? בפנים ברדק, אני יודע מנהל החנות יספר שרק ההתחלה, והיתה התנפלות ועומס לא צפוי. אבל בן אדם - אתה מנהל חנות, מגה חנות כמו שאתם אומרים. חביבי - עושים מגה הכנה. מלמדים את העובדים מיהו הלקוח ומי מפרנס אותם. שהעובד לא ידחוף אותי ליד השורה כי בדיוק אני מפריע לו לסדר בקבוקים (לא רק עובד יחיד). שיהיה שילוט מתאים לאורך ה"שדירה". במיוחד בחנות חדשה ("מגה חנות" כבר אמרתי?). וכאשר אני מגיע לקופה ונותן קופון, אני צריך להמתין חמש דקות כדי שהקופה הראשית תיתן אישור. (שלא לדבר על זה שחלק גדול ממוצרי הקופונים כבר לא קיימים בערב). ויפה שהזיתים (דוגמא) פתוחים לעיני כל - אבל כולם דוחפים את ידיהם. אז אם אתם רוצים מגה-שוק , תגידו. לא הייתי רוצה לשמוע את תשובתו של מנהל החנות. אני יכול גם לתת אותה. הייתי רוצה לדעת שיש שינוי משמעותי. לא אני לא אדע מזאת, לפחות בחודש הקרוב. ה"סופר" הישן קורא לי. אולי, כמו שנאמר בשירשור האחר - אם נצביע ברגלים - משהו ישתפר. הייתי שמח לשמוע דעות מאלה שהיו שם, וגם מאלה שלא היו... ביי אשמח לשמוע את דעתכם
 
גם אמא שלי הגיבה כך

אבא שלי, עצמאי בעל חנות מזה כמעט 10 שנה, הסביר לי דבר אחד: בשבילו, הלקוח, תמיד צודק, אמנם מדי פעם יש ויכוחים, אבל הלקוח תמיד צודק. חבל מאוד שסניף יפה, שהושקעו בו אלפי אם לא מילוני דולרים לבניה, נהרס תחת תרבות ישראלית! אשמח לתגובות נוספות, עומרי!
 
למעלה