עונה 7 פרק 14

עונה 7 פרק 14

רובין גדלה בחלק מהזמן בסטוריבוק מה שעוד יותר מקשה להבין כמה זמן בעולמות השונים מי אותה מסיבה אצל גרניז עד שלוסי דופקת לראשונה בדלת של הנרי.
אליס\טילי משתחחרת בעזרת טרול
ומתחברת לרובין הוד שממשכה בדרכי אביה אהבתי את העניין רובין הוד בגירסה נשית
עדכון ממבצע יקנטון
לוסי משום מה מוותרת על הווקי טוקי של אבא ובשל כך כמעט נתפסת ע"י דר' פסיליי היא לא נתפסת אבל משאירה ברשלנות כובע היה טוב עם רג'נה תלמד את הנכדה שלה אך לבצע משימות בלי להשאיר עקבות.
 
714


טילי חמודה מאוד, אהבתי את כל הסצנות איתה, גם בתור אליס.
הסיפור עם הטרול שעדיין עוזר לאליס היה חביב, וסיפק הסבר לפסל הטרול המוזר.
הטרול הוא לא היחיד ש"רואה" את טילי, גם רוג'רס מתייחס אליה, ועכשיו הם גרים יחד כמעט כמו שצריך.

החיפוש אחר אנה איטי מדי. איפה כבר יכולה להסתתר ילדה מהאגדות בשכונה מקוללת?
 
אנה נמצאת בפרק הבא

ולפי הפורמו אני לא בטוח שזה היה רעיון טוב למצוא אותה

 

הלדיל

New member
עד עצם היום הזה והטרול 7-14


בסך הכל פרק טוב שענה על כמה שאלות בעיקר לגבי עניין הטרול.
הפרשנות של רובין לעניין המורשת של אביה טיפה פשטנית נראה לי. אביה היה, בראש ובראשונה, אדם שלקח מהעשירים וחילק לעניים. הוא לא נלחם במפלצות. "עד עצם היום הזה" פחות או יותר טבחו במיתוס של רובין הוד - פה מדובר בגנב פשוט ולא באציל שירד מנכסיו שניסה לפדות את מלכו מהשבי אצל מלך צרפת. מאידך, יותר קל להילחם במפלצות מאשר להפר את החוק... רובין עדיין ילדה טובה מדי מכדי ממש ללכת בדרכי אביה. אליס/טילי יותר מדי שפויה בפרק הזה. היא קצת מוזרה בהתחלה אבל היא נשמעת כמו אדם שפוי בפרק זה.
כדרך אגב, אני מניח שצריך לראות מה שקלי אמרה לרוני בפרק בה דמותה הוצגה כשקרים שנועדו לפגוע בה. מערכת היחסים בינה לבין בתה נראית לי מצוינת. היא רק הייתה במסע לטיבט. מה שמעורר בי תהייה אם גם רובין קצרת ראייה או שמדובר באפקט של הקללה? עד כה הקללה לא שינתה את המאפיינים הפיסיים של האנשים המעורבים בה.
לגבי מבצע יקינתון, אז סמדי רוצה להיות אל. כבר עבר הרבה זמן מאז שקורה ניסתה להניח את ידיה על כוחו של האפל. רג'ינה באמת עברה המון מאז ימיה כמלכה מרשעת אם היא קוראת לעוץ לי גוץ לי ידיד. אני לא חושב שהוא חושב עליה באותה הצורה.
הסצנה עם אייבי הייתה יפהפיה. חבל שרג'ינה לא הצליחה לתפוס אותה ולשאול אם יש לה עוד מהמיץ הזה בשביל כמה אנשים ברשימה הקטנה שלה.
 
למעלה