עונה 7 פרק 21

עונה 7 פרק 21


פרק מוזר לחלוטין הנרי שבו של הנרי כסופר ושובה של סטוריבוק
הנרי מעולם המשאלות מאוהב ביהיפיפיה הנרדמת של עולם המשאלות אבל היא רואה בו רק כאח אז הוא כורת ברית עם רמפל ונהפך להיות הבאד גיי של עולם המשאלות
הנאום של טיאנה היה דיי נחמד
רובין ואליס הולכות לעזור לחברים בעולם המשאלות ובדרך עוצרות בסטוריבוק
הצצה לפרק 22
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=JrPVvZAHkq8[/URL]
 
721
עוד פרק אחד ודי

אז עולם המשאלות נחשב סופית לאמיתי עם אנשים אמיתיים.
הוק צודק, כל דבר נוצר בדרך כלשהי.
&nbsp
הכותבים הכניסו מחמאה עצמית על המורכבות של הסיפור, דרך המחמאה של השוליה להנרי

&nbsp
אריאל!
קרואלה!
פיטר פן!
&nbsp
הוד מעלתה טיאנה חווה משבר זהות וחייבת להוכיח לעצמה ולעם שהיא מנהיגה...
למי אכפת? טיאנה ונאבין הם החוליה החלשה של העונה.
&nbsp
רמי הוא עכברוש שהפך לאדם כמו גאס העכבר, או שזאת סתם קריצה?
&nbsp
רובין ואליס נוסעות לסטוריברוק!
חבל שרובין הוד האב כבר מת.
 

הלדיל

New member
עד עצם היום הזה והמשאלה מכה בשנית 7-21

פרק משובח. הקטע שבו הנרי מרוקן את הדיו מהשיער של קרואלה היה מאד לא מתאים להנרי אבל הראה את הצד האפל שבו. על כל פנים, הנרי מממלכת המשאלות באמת בחר בצד האפל אחרי כמה שריטות קטנות בדרך. אני מניח שלהרוג את רג'ינה ייקח אותו לדרך אפלה יותר.

ושוב עוץ לי גוץ לי הוכיח שהוא מסוגל לרבע את המשולש ופעמיים. דווקא האמנתי לו שהוא רצה להעניק את הפיגיון לאני האפל שלו. הייתי צריך להבין שאין לו אומץ. חוץ מזה, למה כולם אומרים שאם יהרוג אותם, בל בחיים לא תסכים לקבל אותו? קודם, ד"ר פסילייה ועכשיו עוץ לי גוץ לי מממלכת המשאלות. זה לא היה המעשה המרושע ביותר שהוא עשה בחייו. בל לא תקבל אותו אם הוא לא יעמוד בדרישות שלה להיות הגבר גבר של חייה. אין לה בעיה שהוא הורג אנשים רעים שמגיע להם. וממילא הוא עומד להגיע ללימבו ולהישאר שם עד קץ הזמן.
מצחיק שעוץ לי גוץ לי מממלכת המשאלות רואה בו את החצי הרע שלו. ולמעשה, למרות שעוץ לי גוץ לי המקורי נושא בכוחם המשותף של תריסר אפלים, הוא החלש יותר ביניהם. אני מניח שהמחיר של אותם חיים מאושרים ושלווים עם בל הוא שהוא נעשה חלש יותר לעומת האני המקורי שלו.
מצחיק שטילי צריכה לבקש מטיאנה דרך מעבר כשהיא סיפקה את דרך המעבר המקורית לרביעייה.
העניין עם טיאנה נוגע לבעיה שהייתה גם בעונה השנייה. אם המלכים של היער המכושף התעוררו משנתם, למה סטוריברוק לא מחולקת לממלכות בצורה התואמת את חלוקת הכח ביער המכושף? אני מניח שאנשים לא ממהרים לכרוע בפני מלכים ומלכות אחרי שהבינו שהם לא צריכים אותם.
 
למעלה