עונות?

ללי 2

New member
עונות?

היום אני הולכת לעונות בביאליק ר"ג האם אני אמורה לציין שאני חברת הפורום ואז אקבל הנחה?
 

ללי 2

New member
עונות - שקר אחד גדול!

היום היתי בעונות בר"ג והיתה מנהלת חנות גועלית אנטיפטית וחסרת כל חוש ללקוח. בעודי עומדת לשלם (עבור אחותי אני לא מצאתי כלום), אמרתי לה על חברותי בפורום זה , היא סיננה שאין כזה דבר. אמרתי תשאלי את רונית מעונות , היא אמרה אין כזה דבר. וכמובן לא נתנה שום הנחה. אני איתם גמרתי. לפחות שיציבו מנהלות חנות לא פרצופות ומתסכלות
 

DREAM111

New member
ללי יקרה אני מצטערת שהיתה לך

אי הבנה אבל אין הנחות לחברות הפורום. מה שיש הוא במידה ויש תיקונים זה נעשה ללא תוספת תשלום. זה שמוכרת החנות היתה גועלית זה כבר משהו אחר ולשם כך יש את החברה שאת יכולה לפנות אליה ובטוחני כי הנושא יטופל בהתאם.
 

may24

New member
שיוווו איזה קטע

אני הרגע הייתי בעונות בביאליק בר"ג ואני איתם גמרתי את הרומן!!!! את צודקת יש שם מישהי פשוט גועלית ומכשפה כולה רציתי להחליף ג´ינס שקניתי במיטב כספי 350ש"ח ליתר דיוק שפשוט מסתבר גדול עליי ולא היה לי מה לעשות איתו כמובן שלא לבשתי אותו אז מה אם עבר חודש מאז מה קרה מלחמה???!!! אז היא עושה לי כזה: "למה נזכרת עכשיו נאי לא חושבת שנשארו מידות" כאילו את מי זה מעניין שתביא לי זיכוי הרי קניתי את זה במחיר מלא!, ועכשיו יש חצי מחיר אז למה שהם ייתנו לי משהו אחר..ממש חוצפה על מתאים לי ייאמר הרבה דברים,אבל הם תמיד החליפו לי ונתנו זיכויים בלי סוף ותמיד עם חיוך לא עם פרצוף חמוץ כמו בעונות. בסוף מצאתי את המידה שלי ויצאתי משם ממש סוערת עם החלטה, שנאי איתם גמרתי ואני שוקלת מאוד ברצינות גם להתלונן עליה, אני לקוחה שמוצאה הון תועפות ממש אלפי שקלים וזה היחס שאני מקבלת?? שלכם, מאי
 

DREAM111

New member
מאיוש יקרתי אני מצטערת לשמוע

זאת. אולי באמת יש לגברת הנ"ל בעיה ביחסי אנוש וכן יש צורך להפנות מכתב חריף להנהלת עונות על מנת שיבדקו את הנושא. מאוד מפתיע אותי כי באמת בחנויות שאני עד היום הייתי אני ממש הייתי מרוצה תמיד חייכניות ונעימות כולן. מאי אני סומכת עליך שתדעי מה לעשות על מנת שהדבר לא ישנה ויטופל בהתאם. אם אתן רוצות אני מוכנה להתערב בנושא ולבדוק.
 

may24

New member
היי לילך

מה שלומך? הכל בסדר? כן, אני מניחה שאני ייעשה משהו השאלה איך מגיעים להנהלה של עונות שלך, מאי
 

DREAM111

New member
היי מאיוש

אני בסדר גמור תודה. רצה עם האחיינים להצגות ובילויים של חנוכה. תאמיני לי צריך להיות מילונר בחגים של הילדים. או דרך האתר שלהם להוציא את מספר הטלפון או דרך 144 לבקש את המספר טלפון ולפנות אליהם בנושא. אם צריך משהו אני כאן. חג שמח
 

רינס

New member
מאיוש, זה שהמוכרת היתה מגעילה

זה באמת לא לעיניין ופה יש מקום להתלונן אבל לעיניין הזיכוי עונות היא לא החברה היחידה שמגבילה בזמן את עיניין החלפת הבגד ואם תחשבי על זה תראי שיש בזה הרבה היגיון כי אם את מחזירה פריט מסויים אחרי תקופה דיי ארוכה והוא נמצא במבצע, כשהחברה תעמיד אותו שוב למכירה הם יקבלו עליו רק חצי מהסכום ויכול להיות שמישהי אחרת היתה קונה אותו במקומך במחיר מלא בתקופה שהוא היה אצלך ואולי עד שמחזירים אותו נגמרה העונה שלו וכו´ מצד שני את שילמת מחיר מלא ואת למעשה מחזירה להם את הביגוד אז למה לא מגיע לך זיכוי על הסכום המלא ששילמת? לכן כאן באה הגבלת החזרה. מעניין באמת אם מתאים לי נותת זיכוי גם כשהבגד שאנו מחזירות נמצא כבר בהנחה. כל עיניין הזיכויים וההחזרות מעניין אותי במיוחד כי אני מתכוונת לפתוח עסק בתחום הביגוד למידות גדולות , אני ממש אצטרך את עזרתכן ואני אבקש אותה בחודש הקרוב ביי רינת
 

may24

New member
היי רינס

אכן זוהי אותה מוכרת אנטיפטית שמנתהגת לכולם ככה.... בקשר לעיניני הזיכוי חברת עונות עושה בעיות סתם כי במתאים לי אני חופשי מחליפה בלי שום בעיות והן אפילו מחייכות לי ולא עושות לי פרצוף כי הן יודעות שנאי אחזור אליהן כי לפעמים בגדי בחנות נראה טוב על הגוף ובבית נאי מגלה שאני שוחה בו והוא פשוט ענק!! אז למה לי לסבול שהוצאתי על ג´ינס 300 שקל,ולא להחליף בשביל המחירים שהם דורשים בעונות הם צריכים לכבד את הלקוח או לפחות לתת לו מידה קטנה יותר לא ככה? שלך,
 
למעלה