עוסק מורשה - עבודה על בסיס חשבוניות או קבלות?

0ri 0r

New member
עוסק מורשה - עבודה על בסיס חשבוניות או קבלות?

קראתי בפורום תשובות סותרות (או שרק אני לא הבנתי נכון), בנוגע לאופן ניהול הספרים,
וזאת כאשר צורת העבודה היא הפקה של חשבונית מס בסוף כל חודש, וקבלת התשלום מהלקוח לאחר 10 ימים.

בכל פעם שאני צריך לדרוש תשלום, אני אפיק חשבונית מס, אשלח ללקוח ואשמור עותק בקלסר תיעוד פנים.
בכל פעם שאקבל תשלום מהלקוח, אפיק קבלה, אשלח אותה ואשמור עותק בקלסר תיעוד פנים.
בכל פעם שאקבל דרישת תשלום מספק, אקבל חשבונית מס ואוסיף אותה לקלסר תיעוד חוץ.
בכל פעם שאבצע תשלום לספק, אקבל קבלה ואוסיף אותה לקלסר תיעוד חוץ.

השאלה היחידה שלי היא מתי יש לעדכן את ספר התשלומים והתקבולים/יומן הרופא שמחליף אותו במקרה של רופא,
האם לכתוב בו את פרטי ההכנסה כאשר הנפקתי חשבונית מס או כאשר הנפקתי קבלה?
האם לכתוב בו את פרטי ההוצאה כאשר קיבלתי חשבונית מס או כאשר קיבלתי קבלה?
 
למעלה