עוסק פטור אל מול תיאום מס
שלום רב, יש לי שתי שאלות בבקשה בנוגע ל"עוסק פטור". אשמח לעזרתכם
אני עובד כשכיר, ועכשיו קיבלתי הצעה לעבודה נוספת במסגרת פרוייקט ארוך טווח. אני מנסה להבין את ההבדלים בין תהליך של עבודה כשכיר בשני המקומות (וביצוע תיאום מס) לבין עבודה על בסיס חשבוניות (עוסק פטור) במסגרת הפרויקט. *אני מכיר את תקרת השכר וכיו"ב בהקשר של עוסק פטור, זה עומד בתנאי מהבחינה הזאת*
1. ממה שקראתי, אחד היתרונות של עוסק פטור הוא שניתן לקזז "הכנסה" על בסיס הוצאות משרד רלוונטיות. האם זה נכון ? במידה וכן האם יתרון משמעותי או זניח..?
2. האם יש הבדל כלשהו, בין תיאום ביצוע מס בין שתי "עבודות שכיר" ל- בין עבודת שכיר ועוסק פטור (כמתואר למעלה) ?
תודה רבה