עו"ד, 330 מ"ל, וTURKEY VOLTURE
שלום לכולם כאן אסף בארה"ב. אתמול ב 4/4 הגיע בקשה לWFC לטיסה לש"ת GREENBRIER אשר במדינת WEST VIRGINIA. הנוסע אותו נדרשנו להטיס הוא עו"ד יהודי חובב ישראל, טריאטלונים, וטיסות במטוסים קלים. ובכן התארגנו אני ומדריך בביה"ס לביצוע הטיסה, הגשנו מרשה IFR וטסנו לאסוף הנוסע בשדה LEESBURG. הנוסע נאסף לאחר איחור משהו... (של הנוסע כמובן) ובגלל היותו באיחור מה וויתר נוסעינו החביב על ביקור בשירותים (פרט שיעשה מאד משמעותי בהמשך). המראנו לאחר איסוף ה CLEARANCE לטיסת המכשירים וטיפסנו אגב חציית מעט עננים לגובה 8000´. שדה היעד ממוקם לו ליד נחל חביב ומתפתל בינות להרי האפלצ´ים כך שלמרות הגובה טסנו ´3000 - ´2000 מעפ"ש. לפתע אגב סקירת הנוף המרהיב מבחינה עיני בתנועה חשודה במושב האחורי - אותו נוסע, עו"ד חביב ,אולי חביב מדי, כל כך חביב שלא חשב לבקש לנחות לטובת שחרור לחצי שלפוחיות מסוימות, נעמד על ברכיו במושב האחורי, ובעזרת פחית הדייט קולה שלי מהבוקר (מי שמכיר את זיו מ WFC יודע שפחיות אלו הינן לחם חוק במקררו) משחרר את לחציו בלי להתבלבל לתוך הפחית (מרשים בהתחשב בגודל החור בפחית וגם בחדות שולי החור...). המשכנו לנחיתה בשדה המרשים, פינינו מסלול ואז לפתע נעמד לו על מסלול ההסעה דורס מרשים (TURKEY VOLTURE) וכיצד אני חובב צפורים שלא אעיז לעצור ולהעיף מבט בציפור, אגב העצירה התרומם הנוסע המפורסם וצווח מאחור STEP IT UP GUYS I NEED TO PEE ואז היכתה בי העובדה : בצבא כשנאלצנו להשתין לבקבוק 1.5 ליטר מילאנו בקלות ליטר ומעלה ואילו הבחור המסכן נאלץ להשתמש ב 330 מ"ל בלבד ולחדול. האצנו דרכינו לחניה ואז זינק מיודעינו ודידה לטרמינל (כדי למנוע נזילות) להיפתר משאריות הנוזל. מסקנות: 1. גם עו"ד הם בני אדם. 2. רצוי להוסיף בקבוק 2 ליטר ריק לציוד הטיסה. 3. יש להקהות שולי פחיות הקולה בארה"ב. 4. יש להיפתר משאריות נוזלים טרם עלייה לטיסה גם אם הינך בפיגור זמנים נוראי. זהו, ממשיכים לטוס ונהנים כאן, תעשו חיים, אסף ויילר.
שלום לכולם כאן אסף בארה"ב. אתמול ב 4/4 הגיע בקשה לWFC לטיסה לש"ת GREENBRIER אשר במדינת WEST VIRGINIA. הנוסע אותו נדרשנו להטיס הוא עו"ד יהודי חובב ישראל, טריאטלונים, וטיסות במטוסים קלים. ובכן התארגנו אני ומדריך בביה"ס לביצוע הטיסה, הגשנו מרשה IFR וטסנו לאסוף הנוסע בשדה LEESBURG. הנוסע נאסף לאחר איחור משהו... (של הנוסע כמובן) ובגלל היותו באיחור מה וויתר נוסעינו החביב על ביקור בשירותים (פרט שיעשה מאד משמעותי בהמשך). המראנו לאחר איסוף ה CLEARANCE לטיסת המכשירים וטיפסנו אגב חציית מעט עננים לגובה 8000´. שדה היעד ממוקם לו ליד נחל חביב ומתפתל בינות להרי האפלצ´ים כך שלמרות הגובה טסנו ´3000 - ´2000 מעפ"ש. לפתע אגב סקירת הנוף המרהיב מבחינה עיני בתנועה חשודה במושב האחורי - אותו נוסע, עו"ד חביב ,אולי חביב מדי, כל כך חביב שלא חשב לבקש לנחות לטובת שחרור לחצי שלפוחיות מסוימות, נעמד על ברכיו במושב האחורי, ובעזרת פחית הדייט קולה שלי מהבוקר (מי שמכיר את זיו מ WFC יודע שפחיות אלו הינן לחם חוק במקררו) משחרר את לחציו בלי להתבלבל לתוך הפחית (מרשים בהתחשב בגודל החור בפחית וגם בחדות שולי החור...). המשכנו לנחיתה בשדה המרשים, פינינו מסלול ואז לפתע נעמד לו על מסלול ההסעה דורס מרשים (TURKEY VOLTURE) וכיצד אני חובב צפורים שלא אעיז לעצור ולהעיף מבט בציפור, אגב העצירה התרומם הנוסע המפורסם וצווח מאחור STEP IT UP GUYS I NEED TO PEE ואז היכתה בי העובדה : בצבא כשנאלצנו להשתין לבקבוק 1.5 ליטר מילאנו בקלות ליטר ומעלה ואילו הבחור המסכן נאלץ להשתמש ב 330 מ"ל בלבד ולחדול. האצנו דרכינו לחניה ואז זינק מיודעינו ודידה לטרמינל (כדי למנוע נזילות) להיפתר משאריות הנוזל. מסקנות: 1. גם עו"ד הם בני אדם. 2. רצוי להוסיף בקבוק 2 ליטר ריק לציוד הטיסה. 3. יש להקהות שולי פחיות הקולה בארה"ב. 4. יש להיפתר משאריות נוזלים טרם עלייה לטיסה גם אם הינך בפיגור זמנים נוראי. זהו, ממשיכים לטוס ונהנים כאן, תעשו חיים, אסף ויילר.