עזרה- איך לבצע החזר כספי ללקוח?

ilanamir3

New member
עזרה- איך לבצע החזר כספי ללקוח?

לקוח קנה מאיתנו בהפתעה טבעת לבת זוגו באוקטובר שנה שעברה (אחרי שהיא רכשה מאיתנו טבעת עבורו). היא לא רצתה אותה והוא שלח לנו אותה בחזרה. עד כאן- הכל בסדר. כשרצינו לבצע החזר כספי בפייפאל- לא הייתה אפשרות כזו כי לא היה לו חשבון שם. (אנחנו לא מבינים איך שילם בלי להירשם? אבל זה לא משנה, כי קיבלנו את הכסף.) יצרנו איתו קשר והוא פתח רק עכשיו חשבון בפייפאל. להלן השאלות:
1. איך לבטל את העיסקה באטסי? האם אפשר עכשיו לבטל עיסקה אחרי שעברו כל כך הרבה חודשים?
2. איך לבטל את העיסקה בפייפאל (כדי לא לשלם את המס)? האם זה אפשרי בכלל- כי הכסף הועבר...
3. מה אתם חושבים- האם פשוט להעביר לו לחשבון החדש שפתח את הסכום של הטבעת פחות המיסים ששילמנו עליה בפייפאל ובאטסי? על משלוח הדואר לא נחייב. (כמובן שנכתוב לו על זה קודם במייל ונקבל את אישורו, רצינו רק לבדוק אם יש אופציות אחרות)

נשמח לשמוע את דעותיכם!
תמי ואילן עמיר
 

לימיצ

New member
אופציה 3 נשמעת מצוין, בעיקר בגלל שהלקוח

לא חייב להיות חלק מכל השאלות והחישובים שלכם

לגבי שאר השאלות, באמת עבר הרבה זמן, אולי שווה לשאול בתמיכה של פייפאל?
אגב, אפשר לקנות דרך פייפאל עם כרטיס אשראי, אולי כך הוא עשה?
 
למעלה