עזרה באיתור אוטו...(דחוף)

puchkish

New member
עזרה באיתור אוטו...(דחוף)

אתמול (29.07.06) שיחקתי במגרש כדורגל המקורה בבית ספר רבין. למשחק הצטרף אדם לא מוכר אשר כינה עצמו כ"איציק" מעכו שבא להתארח אצל אחותו בגלל המצב בצפון. לאחר כרבע שעה של משחק הוא אמר שהוא נפגע ברגלו והוא אינו יכול להמשיך לשחק והלך. מפתחות הרכב שלי היו מונחות בצד במצבור המפתחות. לפי החשד "איציק" גנב את המפתחות בזמן ששיחקתי וגנב את הרכב. ברכב לא היה הרבה דלק ובנוסף איציק לא נראה כאדם ערבי. ולכן נראה כאילו הוא גנב את הרכב למטרת גניבת מערכת הסטריאו שנמצאה בו (שהייתה מאוד יוקרתית) ולכן אני בטוח שהרכב נמצא בקרבת מקום כשהוא נטוש... הרכב הוא מסוג סיטרואן קסארה כחול כהה מספר הרישוי שלה הוא 91-821-17. עם דפיקה רצינית בצד שמאל של הדלתות. וכנראה גם מלוכלך.. אם מישהו יודע משהו על מקום הימצאות הרכב\ יודע משהו על הגנב או שנפגע ממנו מאותו סוג של תקרית. אנא צרו איתי קשר למייל [email protected] או שלחו לי מסר פה, או פשוט הגיבו להודעה הזו..או לפלאפון שלי שמספרו 0544-650058 אם נפתור את זה נמנע מ"איציק" לבצע כאלה פשעים גם בעתיד.. אז אנא מי שיכול שיעזור תודה
 
אתה יכול לתאר את "איציק"?

כבר דומה קרה לחבר שלי בהוד השרון לפני כמה שנים. אם זה אותו הבחור אולי אוכל לעזור לך.
 

puchkish

New member
אין שום בעיה...

שיער: שחור, קצוך לאורך של קוצים פנים: רזות קצת,שיער זיפים קצרים על כל הפנים קעקוע על החלק החיצוני של שוק ימין וקעקוע על יד ימין.. שניהם בגודל של 30 סנטימטר בערך בערך 1.80 מטר לבש באותו היום טי-שרט לבנה ומכנס בגד ים של "זארקה" ונעלי ספורט אפור-שחור של נייק בנאדם תמים למראה...לא נראה כגנב אין לו חזות מזרחית כל כך...צבע עור קצת בהיר, ומבטא ישראלי נקי. אבל איך תוכל לעזור לי?
 
רק היום נכנסתי שוב, מצטער ../images/Emo13.gif

בכל מקרה לא מדבור על אותו הבחור שחשבתי. פשוט את הבחור ההוא אני מכיר בשמו המלא כי תפסו אותו בסופו של דבר, אם זה היה אותו הבחור אז הייתי יכול לעזור לך.
 
למעלה