וזה רק צד אחד של המטבע...
הצד השני, הפחות טוב, הוא: 1. לקטנוע סטורטיבי המתלים בד"כ מכויילים על מצב נוקשה יותר ממתלים של קטנוע עירוני רגיל/מקורר אויר (כדוגמת ויוה-סיטי,פיור,נאוס...וכד'). דהיינו, שיכוך המהמרות במהירויות נמוכות, תיאורטית,טוב יותר בקטנועים העירונים הרגילים (כמובן, שיכול לקרות גם מצב הפוך, בסופו של דבר הכל נקבע ותלוי באיכות המתלים). 2. תחזוקה יקרה יותר מקטנוע עירוני פשוט מאחר והוא (וכל שאר חבריו לקטגוריה הספורטיבית) מקוררים מים ולא אויר. 3. שותים יותר דלק (אם כי זה זניח לחלוטין). 4. רצועת הכוח צרה יותר ופחות לינארית מקטנוע עירוני בגלל שהם מכויילים לעבוד בצורה מייטבית דווקא בקצה הסקאלה (ושוב, זה משתנה מקטנוע לקטנוע, יכול גם כאן להיות המצב הפוך). 5. יקרים יותר משאר הקטנועים. 6. נוחיות ? זה כבר יותר נושא סובייקטיבי ותלוי על איזה קטנוע מדברים.