עזרה בבקשה: השבתת קטנוע...

קראנק

New member
עזרה בבקשה: השבתת קטנוע...

שלום לכם, קפצתי לבקר מפורום האופניים, ואשמח לעצתכם: אני אמור לעבור ניתוח עוד שבועיים שישבית אותי מנסיעה על הפיג'ו ספידפייט שלי, למשך כחודשיים לפחות. א. מה לעשות עם האופנוע, כלומר - מבחינה מכנית? האם לנתק ת'בטריה, למשל, ועוד טיפים יתקבלו בברכה. ב. שווה להשהות את הביטוח (חובה בלבד) לתקופה בת חודשיים לערך, או שדמי ביטול וחידוש ממילא "אוכלים" את החסכון (לא אתעצל - גם אשאל בביטוח, אבל אולי אתם יודעים משהו שאני לא...). תודה מראש קראנק
 

ixmix

New member
בתור התחלה

חודשיים הם תקופה לא קצרה בשביל המצבר - נתק אותו כסה את הקטנוע או דאג שיהיה במקום סגור. בזמנו אמרו לי שכדאי למלא את מיכל הדלק לפני אחסנה ולרוקנו לפני התחלת השימוש (אבל זה היה אופנוע עם מיכל דלק מתכתי חיצוני והעמדתי אותו לתקופה יותר ארוכה. ביטוח - שווה להקפיא.
 

gesus

New member
תפשיר את הביטוח../images/Emo54.gif

על הקפאת ביטוח חובה לעד 250 סמ"ק חוסכים בסך הכל 280 ש"ח. 50 סמ"ק יחסוך לך מקס' חצי מזה,שווה לך בשביל זה לסוע לסוכנות ביטוח,ואח"כ למשרד הרישוי ושאר הבירוקרטיה הזו?
 
../images/Emo45.gif עוד...

חודשיים זה לא יותר מדי זמן ובכל זאת... קטנוע שמצוייד בג'ק אמצע, כדאי כמובן להרים אותו על הג'ק אמצע ולכסות אותו בכיסוי שיכלול את הצמיגים... כל האמור הוא כדי להגן על הצמיגים... מיכל הדלק של הקטנוע עשוי מפלסטיק שחבוי מעיני השמש הקופחת, וחודשיים הם לא הרבה זמן, לכן אפשר לוותר על עניין מילוי המיכל עד הסוף, אבל בהחלט מומלץ לרוקנו ולמלא בחדש לפני נסיעה מחודשת עליו. עם מיכל השמן אין בעיה, אבל מומלץ ל"צבוט" את קו השמן שיורד ממנו אל המיקסר ע"י פלייר פטנט, בעדינות, בכדי למנוע ירידת שמן אל תא המנוע והצפתו... וזה קורה הרבה, בהרבה קטנועים. כשבאים להניע...להחליף דלק... לחבר מצבר... לפני הסטרטר לתת כמה קיקים טובים...לפתוח את ה"צביטה" של קו השמן, לתת לו בסטרטר ולנסוע בעדינות בק"מ הראשון... בהצלחה.
 
למעלה