עזרה בבקשה -- קנייה באינטרנט!!!

mixerm

New member
עזרה בבקשה -- קנייה באינטרנט!!!

שלום לכולם אני חייב עזרה שלכם דחוףףףף אני קונה באינטרנט המון וזאת הפעם הראשונה שאני נתקל בבעיה מסוג כזה!!! בתאריך 05/08 קניתי מצלמה אינטרנט קאנון 710 מחודשת באתר וואלה. קיבלתי פרטי הזמנה לאימייל היה רשום שם 7 ימי עסקים. עוד היה רשום שפרטי ההזמנה הועברו לספק(4H) והוא כעת מטפל בהזמנה. עוד באותו יום בדקתי חשבון בנק באינטרנט וראיתי שהכרטיס שלי כבר חיוב בתשלום. התקשרו אליי אחרי יומיים 07/08 מהספק לברר עוד פעם אם הפרטים נכונים ואמרו שמצלמה תגיע לא מאוחר מ7 ימי עסקים מרגע הקנייה. טוב חשבתי לעצמי בינתיים הכל סבבה וכו'. כמובן ששום דבר לא הגיע אליי בתאריך ההספקה. אחרי זה ב16/08 התקשרתי לספק לברר מה עם ההזמנה, הם אומרו שהם מצטערים וכו' ושיתכן עיקוב בכמה ימים ושאני אקבל את המצלמה ביום ראשון-שני(19-20/08) של השבוע הזה על בטוח. כמובן גם זה לא קרה ומה אמרו לי אצל 4H שמוצר לא נמצא במלאי ולא יודעים מתי יגיע בכלל אולי בעוד יומיים אולי בעוד חודש.... אני שאלתי אותם למה מחייבים לי את הכרטיס אם המוצר לא נמצא ולא יודעים מתי הוא מגיע ?!?! הם אמרי לי שזאת וואלה שמחייבת ואין להם קשר בכלל חוץ הספקת מוצרים שהוזמנו בוואלה!!!! מצד אחד חיובתי בכרטיס ומצד שני אני לא יודע מתי אני הולך לקבל את המוצר. אני רוצה לדעת האם מותר להם לחייב אותי בצורה כזאת ואם זה בכלל חוקי?!?! ומה אליי לעשות עכשיו?
 
תתעזר בהרבה סבלנות הנושא שהעלת, כבר נדוש, ועלה כאן לא פעם, כאשר מה שמשתנה לרוב זה האתר. וכמובן הקונה שנפל ברשת. אם לא יקרה משהוא לחברות המעורבות (ראה מקרה - המכרז של המדינה), לבסוף תקבל את מה שהזמנת. וגם אם לא, תוכל לתבוע את כספך מחברת האשראי. ולשאלה, האם מותר להם ? בכללי מסחר הוגנים, לא. אז למה הם עושים זאת ? כי הם יכולים....
 
למעלה