עזרה בבקשה
היום יש לנפש התאומה שלי

כרקןמג

New member
שלום למומחיות!

מבקשת רעיונות ליום טיול כיפי לנשים לא רחוק מאד מהמרכז (נאמר בצפון עד אזור זכרון ובדרום בערך אותו מרחק (מתל אביב). לאו דוקא בטבע - יש רעיונות? (בינתיים אשוטט לי בפורום ואבדוק מה יש כאן). תודה ושבת שלום!
 

lirazmoran

New member
טיול ליערות הכרמל

היי כולם, אנחנו משפחה הורים +2 ילדים בני 3, 8 מעונינים לנסוע מחר לטייל באזור הכרמל- יש המלצות? תודה
 
ווקשה ../images/Emo140.gif

יש כמה אופציות לטיול עם הילדים בכרמל שמורת החי בר מערות האדם הקדמון יער עופר המתאים גם לטיול רגלי וגם לפיקניק ואני מאד ממליצה על ארוחת צהריים במסעדת "הבית בוואדי" בעין חוד. הדרך לשם עוברת דרך עין הוד וניר עציון , זו אחת מדרכי היער שלא נפגעה בשריפה והחלה בה פריחת רקפות. אלטרנטיבה נוספת לעלות לכרמל מכיוון דליית אל כרמל, ולטייל באיזור המוחרקה, משם לרדת חזרה לכביש לכיוון יקנעם ולטייל בשמורת נחל השופט, ובגבעת הרקפות ליד גלעד. טיול נעים
 
לאור הנתונים...

לכי על קיסריה ארוחת בוקר על הטרסה בבית הקפה במתחם הגולף בקור במוזיאון ראלי - אוסף פיסול ואמנות נפלא והכניסה בחינם! העיר העתיקה והנמל לקינוח. ואם ישאר לכן זמן שטוט במדרחוב של זכרון וקפיצה קלה למתחם הטמפלרים מול היקב . יש להם חנות עם דברים נפלאים. מאפים, מתוקים ואפילו שמיכות וכריות עם פוך אווזים. הכל נעשה במקום. חפשי כאן בפורום במאמרים מידע נוסף.
 

מיכלג10

New member
בדרום

ניתן לנסוע לחמי געש או לחמי יואב, לעשות יום כייפי בשילוב ארוחה טובה במסעדה מהנה כייפי מרגיע וממלא אנרגיות תהנו :) מיכל
 

maybesure

New member
חמי געש בדרום??

עד כמה שידוע לי געש ממוקם צפונה מת"א
 

אנפה2

New member
עזרה בבקשה../images/Emo53.gifהיום יש לנפש התאומה שלי

(בעלי) יומולדת, מכיוון שהתכנונים התחרבשו לי להיום, אני מחפשת מוצא של הרגע האחרון. הצגה מעניינת, סרט טוב, או משהו בסגנון, כי במסעדה כבר היינו אתמול עם הילדים והנכדים ובגילנו כבר אסור להתענג הרבה על אוכל. איפה יש אתר שאפשר לבחור הצגות של הרגע האחרון, כלומר היום? מבקשת עזרתכם. ואם יש לכם הצעות נוספות אשמח לקבל.
 
מז"ט ועד מאה ועשרים לבעלול../images/Emo65.gif

צ'טערת , נכנסתי רק עכשף מקווה שמצאת כרטיסים ובילתם כיאות
 

אנפה2

New member
טוב, מכיוון שהתגובות הגיעו מאוחר , אז

פספסנו, עשיתי ארוחת ערב עם יין, וזה היה חגיגי מספיק, להיום הזמנתי כרטיסים לסרט "ברבור שחור" להצגה ראשונה ואח"כ ארוחת ערב בטל בייגלס, אותנו זה מספק להפעם. אגב קיבלתנו מילדינו 2 לילות בצימר ב-"לבון" לתאריך בלתי מוגבל, לאן אפשר לטייל שם בסביבה? אף פעם לא הייתי שם. תודה לברכות שוקו, אם בשבת יש טיול תעדכני אותנו.
 
לבון באיזור הגליל המערבי

עכו נהריה ראש הנקרה וגם מעיליא כפר ציור במיוחד גרעין הכפר העתיק במצפה הילה הסמוך נמצאת משפחת שליט תקפצי לתת תמיכה הם מאד שמחים. בשבת שוק בתרשיחא ויש את פארק תפן ליד כפר ורדים עם מוזיאון מכוניות עתיקות ותערוכת פיסול ותמונות והלאה יותר קפיצה לחורפיש , בית ג'אן ושמורת הר מירון............ והופ הנופשון נגמר! בקשר לטיול הודעות ישלחו לתיבת המסרים.
 

kdr

New member
שלום רב שובך ציפורה (אנפה) נחמדת

לבן זוג. לא יודע מה אפשר לעשות בלבון עצמה (ביקרתי שם פעם באולפן הקלטות של בחור עיוור - קוסם). אבל, בסביבה יש המון מה. גן התעשייה בתפן. במעלות שיט על האגם או החלקה על הקרח. בפקיעין: סבתא ג'מילה, המעיין (זה שמופיע על שטר 100 ש"ח), סיור וסרט בבית הבד, ארוח דרוזי בכוורת הבוסתן עם פעילויות בדבש ודונג. בבית ג'אן: תצפית יפה מקבר השיך, תפוחים ישר מהעץ. בטבריה (אם זה ברדיוס) יש את האטרקציות הרגילות ובחוף הדרומי את ה"טיבריום", מופע מים והקרנת סרטים על ענני מים. תהנו
 

אנפה2

New member
תודה רבה לעצותיכם, מורידה את התדפיס

ואשתמש במקומות שצינתם לטייל. החלמה לפייטוש. שבת שלום לכולם.
 
למעלה