עזרה בבקשה

טרייה

New member
עזרה בבקשה

רכשתי מכשיר סלולארי מחברת מירס תקשורת,ובגלל בעיות חמורות בקליטה בקשתי לבטל את העסקה ולהחזיר את המכשיר.כשהגעתי להחזירו נאמר לי כי עליי לשלם 500 שח´ מכיוון שפתחתי את האריזה והשתמשתי במכשיר! האם אין חוק שמגן על קנייה ואומר שאוכל להחזיר מוצר (שנקנה דרך הטלפון)תוך 14 יום? ועוד בעיה:ברשותי עוד 2 מכשירים ישנים.בתום שנה מקנייתם חוייבתי על דמי ביטוח (צעד זה מגובה בחוק),כשבקשתי לבטל את הביטוח ולקבל את כספי חזרה,נאמר לי כי כספי לא יוחזר. יתרה מזאת,בחודש שאחריו שוב חוייבתי, וזאת (לטענתם) מכיוו שביקשתי באמצע החודש, ז"א באמצע חשבונית קיימת. מישהו יכול לעזור לי?? או להפנות אותי לגורם שיכול לסייע??
 

יא

New member
מכשיר סלולארי

שלום רב, ראשית דבר, פנה למירס ובקש כי יעבירו לך את ההסכמים בהם עליהם חתמת עמם, מהם תוכל ללמוד מהם התנאים להם התחייבת. מעבר לכך, אתה יכול לפנות לאגודה להגנת הצרכן, אשר ייתכן כי יוכלו לסייע לך אף הם. בברכה, יהודה אוסטרומצקי, עו"ד
 
למעלה