עזרה בגין סכום תביעה בגין עגמת נפש
שלום כולם,
מצטער מראש על התיאור הארוך, אשמח אם תוכלו לקרוא מבלי להתייאש
לפני טיסה לירח דבש במקסיקו ביצענו בארץ הזמנת רכב שכור באחת מחברות ההשכרה הגדולות.
בעת ההזמנה ביקשתי תחנת לקיחה בעיר קנקון ותחנת החזרה במקסיקו סיטי, שאינה בשדה התעופה.
ואכן זה מה שנתן לי הנציג וכך גם רשום בשובר ההזמנה.
כאשר נסענו להחזיר את הרכב ואחרי שהסתובבנו מעל שעתיים במקסיקו סיטי כדי למצוא את הכתובת, התברר לחרדתנו כי אין שם בכלל סניף של החברה!
פה החלו מעל שעתיים של חוסר אונים מוחלט ואינסוף כעס ועצבים - מה לעזאזל אנחנו אמורים לעשות עם הרכב?
כמובן שאין עם מי לדבר בארץ בגלל הפרשי השעות, למזלנו נשארו לנו עוד דקות שיחה בסלולרי, שבנינו עליהן לשיחות עם המשפחה, אבל נאלצנו להשתמש בהן לצורך ניסיונות לדבר עם נציגי החברה בחו"ל. ניסיונות שכמובן העלו חרס (אמרו לנו לנסות להחזיר למחרת בכתובת אחרת או בשדה התעופה, וכמובן שנשלם על זה יום השכרה נוסף).
מתישהו באמצע השיחות גם נגמרה לנו הסוללה ונאלצנו להתעלק על החשמל של אחת החנויות שלידינו.
יש לציין שגם הנציג בתחנת הלקיחה לא אמר כלום לגבי התחנה הלא קיימת במקסיקו סיטי.
בסוף נאלצנו לנסוע עם הרכב למלון ויום למחרת גם לשדה התעופה, משהו שממש לא תכננו לעשות בגלל הנסיעה הבלתי אפשרית במקסיקו סיטי (לכן גם ביקשנו במפורש להחזיר את הרכב יום לפני עזיבתינו).
מיותר לציין שהאירוע הרס לנו לחלוטין את היומיים האחרונים לחופשה - המון כעס ועצבים, בזבוז זמן וכסף בשיחות טלפון ארוכות ולא מתוכננות, בזבוז מספר שעות בנסיעה מיותרת לתחנה שאינה קיימת, וכמובן עוד עצבים ובזבוז זמן נוסף בנסיעה למלון ולשדה התעופה.
בעת החזרת הרכב בשדה התעופה, הנציג המקסיקני התנצל מאוד, אמר שזה מביך מאחר והתחנה שנתנו לנו לא קימת כבר כמה שנים וכמובן שלא גבה מאיתנו יום השכרה נוסף.
כמובן שלאחר החזרה לארץ העברנו את המקרה לשרות לקוחות של החברה.
לאחר כמעט חודשיים של שיחות ומיילים הם הואילו בטובם "לפצות" אותנו בשובר מתנה של 50$ להשכרת רכב שתוקפו לשנה.
ללא ספק פיצוי מגוחך, לא ריאלי וחסר משמעות עבורנו (איננו מתכוונים לשכור רכב בשנה הקרובה, ובטח שלא מחברה זו).
בשורה התחתונה, אמנם לא נגרם לנו נזק כספי (מלבד כמה דולרים על שיחות טלפון) אך המון המון עוגמת נפש.
והשאלה - איזה סכום ניתן לדרוש במקרה כזה?
הרי ברור שיש פה עילה לתביעה, נכון?
תודה רבה מראש,
שחר.
שלום כולם,
מצטער מראש על התיאור הארוך, אשמח אם תוכלו לקרוא מבלי להתייאש
לפני טיסה לירח דבש במקסיקו ביצענו בארץ הזמנת רכב שכור באחת מחברות ההשכרה הגדולות.
בעת ההזמנה ביקשתי תחנת לקיחה בעיר קנקון ותחנת החזרה במקסיקו סיטי, שאינה בשדה התעופה.
ואכן זה מה שנתן לי הנציג וכך גם רשום בשובר ההזמנה.
כאשר נסענו להחזיר את הרכב ואחרי שהסתובבנו מעל שעתיים במקסיקו סיטי כדי למצוא את הכתובת, התברר לחרדתנו כי אין שם בכלל סניף של החברה!
פה החלו מעל שעתיים של חוסר אונים מוחלט ואינסוף כעס ועצבים - מה לעזאזל אנחנו אמורים לעשות עם הרכב?
כמובן שאין עם מי לדבר בארץ בגלל הפרשי השעות, למזלנו נשארו לנו עוד דקות שיחה בסלולרי, שבנינו עליהן לשיחות עם המשפחה, אבל נאלצנו להשתמש בהן לצורך ניסיונות לדבר עם נציגי החברה בחו"ל. ניסיונות שכמובן העלו חרס (אמרו לנו לנסות להחזיר למחרת בכתובת אחרת או בשדה התעופה, וכמובן שנשלם על זה יום השכרה נוסף).
מתישהו באמצע השיחות גם נגמרה לנו הסוללה ונאלצנו להתעלק על החשמל של אחת החנויות שלידינו.
יש לציין שגם הנציג בתחנת הלקיחה לא אמר כלום לגבי התחנה הלא קיימת במקסיקו סיטי.
בסוף נאלצנו לנסוע עם הרכב למלון ויום למחרת גם לשדה התעופה, משהו שממש לא תכננו לעשות בגלל הנסיעה הבלתי אפשרית במקסיקו סיטי (לכן גם ביקשנו במפורש להחזיר את הרכב יום לפני עזיבתינו).
מיותר לציין שהאירוע הרס לנו לחלוטין את היומיים האחרונים לחופשה - המון כעס ועצבים, בזבוז זמן וכסף בשיחות טלפון ארוכות ולא מתוכננות, בזבוז מספר שעות בנסיעה מיותרת לתחנה שאינה קיימת, וכמובן עוד עצבים ובזבוז זמן נוסף בנסיעה למלון ולשדה התעופה.
בעת החזרת הרכב בשדה התעופה, הנציג המקסיקני התנצל מאוד, אמר שזה מביך מאחר והתחנה שנתנו לנו לא קימת כבר כמה שנים וכמובן שלא גבה מאיתנו יום השכרה נוסף.
כמובן שלאחר החזרה לארץ העברנו את המקרה לשרות לקוחות של החברה.
לאחר כמעט חודשיים של שיחות ומיילים הם הואילו בטובם "לפצות" אותנו בשובר מתנה של 50$ להשכרת רכב שתוקפו לשנה.
ללא ספק פיצוי מגוחך, לא ריאלי וחסר משמעות עבורנו (איננו מתכוונים לשכור רכב בשנה הקרובה, ובטח שלא מחברה זו).
בשורה התחתונה, אמנם לא נגרם לנו נזק כספי (מלבד כמה דולרים על שיחות טלפון) אך המון המון עוגמת נפש.
והשאלה - איזה סכום ניתן לדרוש במקרה כזה?
הרי ברור שיש פה עילה לתביעה, נכון?
תודה רבה מראש,
שחר.