התעסקתי לרוב במודלינג ועכשיו עברתי לאנימציה , ניסיתי לעשות חומה עם אפקטים של כוח משיכה , כל פעם שאני פותר את האנימציה החומה פשוט נופלת דרך ה"רצפה" וזאת לאחר שהיא נעצרת לכמה עשיריות השנייה (ב3D MAX) בבקשה תעזרו לי !
אי לא עובד עם מקס אבל אתה צריך להגדיר ב DYNAMICS את האובייקטים עם COLLISION הכוונה מה קורה כששני אובייקטים "מתנגשים" כביכול - תראה גם שאיפסת את המודלציה לקו "אפס" (כלומר הם לא באויר) ושהעולם מכוון לגרויטציה 1 (כדוה"א) מקווה שעזרתי - בהצלחה!
מכיוון שהחומה אינה אובייקט נע הגדר אותה בתור-"this object is unyeilding" מה שאומר שהוא לא יזוז (נמצא ב-"dynamics controls"אם אתה יותר בעניין ה-soft objectנסה את הflex החדש ,עובד ממש יותר טוב מהגירסה הקודמת(כולל בתוכו אופציות חדשות)
אני מתכננן לבנות בליסטראה שתעיף אץ החומה ולכן אני לא יוכל לסמן אות כ- "UNYEILDING", ו (לפחות במקס 3) יש בעיה בסיסית כאשר אני פותר אפילו עם הכונקלוז´ן האוביקט לא יכול שלא לזוז לדוגמא כאשר החומה ממוקמת (עם קופצניות של -0.1 או 0) היא לא אמורה לזוז. אבל לאחר שהיא נשארת כמה פריימים היא פשוט עוברת דרך הרצפה...