אבא בפוטנציה
New member
עזרה בהבנת המצב
בוקר טוב, ברצוני להוסיף מכתב שנוסח ע"י אשתי וברצוני לדעת האם קיימת עילה סבירה לתביעה.
"בחודש יוני 2011 נרכשה סםה מדגם Y מחברה "X" דרך אתר "Z" עם אחריות לשנה.
בחודש מרץ 2012 שקע מושב השזלונג שהינו חלק ממנה. בחודש מרץ נוצר לראשונה קשר עם חברה X, אשר דחתה אותנו בתירוצים שונים ,וטענה כי נציג שירות יחזור אלינו בהקדם. בעקבות פניות רבות מצידנו בפועל רק בחודש אפריל החל הטיפול בבקשתנו גם אז, מספר פעמים הובטח כי יגיע שליח מטעם החברה, דבר אשר גרם לנו לא פעם להפסיק את עיסוקנו-עבודה ולימודים. אך אף אחד לא הגיע, ושוב ושוב הבטיחו כי יגיע שליח בתיאום מראש. בינתיים בחודש מאי 2012 נשבר חלק נוסף בספה, ומושב נוסף קרס. כך שכלל לא ניתן היה להשתמש יותר בספה לצורך ישיבה, שוב למרות שיחות חוזרות ונשנות-לא הגיע שליח, לבסוף בחודש יוני הגיע שליח, שוב ללא התרעה מוקדמת, אשר טען כי לא ניתן לתקן את הספה, ושוב יישלח אלינו שליח (רפד), שיאסוף את הספה לצורך תיקון. ושוב , נאלצנו להמתין זמן רב עד להגעת השליח הנוסף. יש לציין כי בינתיים נוסף עוד ליקוי לספה אשר השליח הראשון היה עד לו - כתוצאה משבירת הקפיצים בתוך הספה נוצר קרע בריפוד!.
לבסוף בחודש יולי, הגיע סוף סוף הרפד, אשר אסף את הספה והובטח כי היא תשוב מתוקנת על כל ליקויה תוך שלוש שבועות. בפועל הספה סופקה רק בסוף חודש אוגוסט, לאחר יותר מחודש.
יתרה מזו, הוחזרה הספה במצב מחפיר ולא ראוי לשימוש. הובטח כי הספה תוחזר ביום חמישי ה 23.08.12 בין השעות 15-17 בפועל, לאחר שהתקשרנו למוביל בשעה שש בקירוב (שוב מיוזמתנו). הוסבר כי הספה תגיע באיחור של שעתיים לפחות. בפועל הספה הגיעה בשעה 21:00 (ונותרנו מקורקעים לביתנו בהמתה להגעתו). יתרה מזו המובילים שהגיעו, פשוט זרקו את חלקי הספה במרכז הסלון ועזבו, כאשר בעלי ואני נותרנו להרכיב את הספה בכוחות עצמנו.
יש לציין כי הספה חזרה עם הקרע, שלא תוקן וגם יתר העבודה נראית חובבנית- הספה אינה פרופורציונלית ואחד המושבים בולט ממקומו. כמו-כן חזרה הספה מלוכלכת עד כדי כתמים שחורים (על ספה לבנה), שלא ניתן להסירם. במצבה הנוכחי הספה אינה ראויה לשימוש- הכיצד תעמוד בסלון שהוא מרכז הבית ומוקד האירוח, ספה מחורבת ומלוכלכת מכף רגל ועד ראש?
לסיכום, הטיפול בענייננו נגרר על ידי הנתבעת כמעט חצי שנה, בה נותרנו ללא רהיט מרכזי ראוי לשימוש בביתנו. גם כאשר קיבלנו מענה, הוא היה לקוי ובלתי מקצועי בעליל. הפסדנו זמן רב בעבודה בלימודים לאור הבטחות השווא להגיע ולתקן את הליקוי, וגם כאשר בקשתנו "טופלה" לבסוף (לאחר פרק זמן בלתי סביר בעליל) התוצאה שקיבלנו אינה מצדיקה כלל את מסכת העינויים שעברנו ( ישיבה על מזרונים באמצע הבית).
לאור זאת אנו דורשים החזר בסך 2700 ש"ח -כעלות המוצר וסכום זהה עבור אבדן שעות העבודה ועגמת נפש."
יתרה מזו קיימות אצלי בפלאפון הקלטות שיחה עם נציגי השירות השונים, אך לא ציינתי בפניהם שהשיחות מוקלטות, האם ניתן להשתמש בהקלטות אלו כראיה או קיימת בעיה חוקית בנושא???
אשמח אם תוכלו לעזור לנו.
בוקר טוב, ברצוני להוסיף מכתב שנוסח ע"י אשתי וברצוני לדעת האם קיימת עילה סבירה לתביעה.
"בחודש יוני 2011 נרכשה סםה מדגם Y מחברה "X" דרך אתר "Z" עם אחריות לשנה.
בחודש מרץ 2012 שקע מושב השזלונג שהינו חלק ממנה. בחודש מרץ נוצר לראשונה קשר עם חברה X, אשר דחתה אותנו בתירוצים שונים ,וטענה כי נציג שירות יחזור אלינו בהקדם. בעקבות פניות רבות מצידנו בפועל רק בחודש אפריל החל הטיפול בבקשתנו גם אז, מספר פעמים הובטח כי יגיע שליח מטעם החברה, דבר אשר גרם לנו לא פעם להפסיק את עיסוקנו-עבודה ולימודים. אך אף אחד לא הגיע, ושוב ושוב הבטיחו כי יגיע שליח בתיאום מראש. בינתיים בחודש מאי 2012 נשבר חלק נוסף בספה, ומושב נוסף קרס. כך שכלל לא ניתן היה להשתמש יותר בספה לצורך ישיבה, שוב למרות שיחות חוזרות ונשנות-לא הגיע שליח, לבסוף בחודש יוני הגיע שליח, שוב ללא התרעה מוקדמת, אשר טען כי לא ניתן לתקן את הספה, ושוב יישלח אלינו שליח (רפד), שיאסוף את הספה לצורך תיקון. ושוב , נאלצנו להמתין זמן רב עד להגעת השליח הנוסף. יש לציין כי בינתיים נוסף עוד ליקוי לספה אשר השליח הראשון היה עד לו - כתוצאה משבירת הקפיצים בתוך הספה נוצר קרע בריפוד!.
לבסוף בחודש יולי, הגיע סוף סוף הרפד, אשר אסף את הספה והובטח כי היא תשוב מתוקנת על כל ליקויה תוך שלוש שבועות. בפועל הספה סופקה רק בסוף חודש אוגוסט, לאחר יותר מחודש.
יתרה מזו, הוחזרה הספה במצב מחפיר ולא ראוי לשימוש. הובטח כי הספה תוחזר ביום חמישי ה 23.08.12 בין השעות 15-17 בפועל, לאחר שהתקשרנו למוביל בשעה שש בקירוב (שוב מיוזמתנו). הוסבר כי הספה תגיע באיחור של שעתיים לפחות. בפועל הספה הגיעה בשעה 21:00 (ונותרנו מקורקעים לביתנו בהמתה להגעתו). יתרה מזו המובילים שהגיעו, פשוט זרקו את חלקי הספה במרכז הסלון ועזבו, כאשר בעלי ואני נותרנו להרכיב את הספה בכוחות עצמנו.
יש לציין כי הספה חזרה עם הקרע, שלא תוקן וגם יתר העבודה נראית חובבנית- הספה אינה פרופורציונלית ואחד המושבים בולט ממקומו. כמו-כן חזרה הספה מלוכלכת עד כדי כתמים שחורים (על ספה לבנה), שלא ניתן להסירם. במצבה הנוכחי הספה אינה ראויה לשימוש- הכיצד תעמוד בסלון שהוא מרכז הבית ומוקד האירוח, ספה מחורבת ומלוכלכת מכף רגל ועד ראש?
לסיכום, הטיפול בענייננו נגרר על ידי הנתבעת כמעט חצי שנה, בה נותרנו ללא רהיט מרכזי ראוי לשימוש בביתנו. גם כאשר קיבלנו מענה, הוא היה לקוי ובלתי מקצועי בעליל. הפסדנו זמן רב בעבודה בלימודים לאור הבטחות השווא להגיע ולתקן את הליקוי, וגם כאשר בקשתנו "טופלה" לבסוף (לאחר פרק זמן בלתי סביר בעליל) התוצאה שקיבלנו אינה מצדיקה כלל את מסכת העינויים שעברנו ( ישיבה על מזרונים באמצע הבית).
לאור זאת אנו דורשים החזר בסך 2700 ש"ח -כעלות המוצר וסכום זהה עבור אבדן שעות העבודה ועגמת נפש."
יתרה מזו קיימות אצלי בפלאפון הקלטות שיחה עם נציגי השירות השונים, אך לא ציינתי בפניהם שהשיחות מוקלטות, האם ניתן להשתמש בהקלטות אלו כראיה או קיימת בעיה חוקית בנושא???
אשמח אם תוכלו לעזור לנו.