עזרה בחיפוש שורשים משפחתיים

shaked751998

New member
היי מחפש כל מסמך אפשרי על סבא וסבתא רבא , שמם וידה עזוז ומשה עזוז , מצאתי רק את הקבר של וידה בהר הזיתים בירושלים, נקברה בתאריך ה' ניסן תש'ה - 19.03.1945 .
ילידי יוון , עלו לירושלים ונקברו שם . שם סבתי ( הבת שלהם -יפה עזוז אחרי נישואים יפה מישאלי) מחפש כל עזרה שהיא , תודה מראש :)
 

אקשט

Member
נא הוסף כל פרט שאתה יודע, גם אם נראה לך שאינו משמעותי. שמות הוריהם, שנת לידה משוערת, שנת עלייה משוערת, שמות ילדיהם (מלבד סבתך). האם משה בן יצחק עזוז (ידיעה בעיתון משנת 1910) או יצחק בן משה עזוז (רישום לנישואין משנת 1951) - מתאימים לך?
 

shaked751998

New member
היי shayjack , תודה על תשובתך המהירה , ניסיתי עכשיו להסתכל ב igra אכן נראה שמדובר במשפחתי אולם אין שם מידע או מסמכים כלשהם רלוונטים, האם אתה מכיר עוד מקור לחיפוש ?
 
את קברו של סבי אני מבקש

מזה זמן רב הנני מנסה לאתר את קברו של סבי שנהרג במלחמת העולם הראשונה כחייל בצבא אוסטרו- הונגריה בגבול בין אוסטריה לאיטליה.

מוצאו של סבי - טרנסילבניה , אז הונגריה כיום רומניה .

סבי גויס לצבא בשנת 1914 , אמי שנולדה בנובמבר אותה שנה נולדה לאחר שהוא נהרג , מכאן שהוא גויס לאחר פברואר ונהרג בין פברואר 1914 לנובמבר 1914 .

שם משפחתו היה נפתלי שמו הפרטי כנראה לייב. שם אשתו היה אסתר והשאיר אחריו ילדה כבת שנתיים בשם אילוש ILUS ואת אימי שנולדה לאחר מותו SERENA. מוצאו מטרנסילבניה אז הונגריה כיום רומניה.

אמו הייתה בישראל והתגוררה בצפת ועם מותו חזרה לרומניה ומאוחר יותר נלקחה לאושוויץ . אמי ז"ל אף היא נלקחה לאושוויץ חזרה בחיים ובידי מספר שהיה מוטבע על הזרוע שלה .

אני רוצה לעלות לקברו ולומר קדיש.

מזה שנים אני מנסה לאתר את קברו , פניתי לשלטונות אוסטריה , כתבתי לבתי קברות צבאיים באזור .הכל ללא הצלחה .
 

שרי סילבר

Active member
שלום יצחק,

אני מציעה לך לפתוח הודעה חדשה, נפרדת, מכיוון שההודעה שרשמת אינה קשורה לשרשור שבו כתבת אותה. כך אפשר יהיה להתייחס ספציפית למה שרשמת.
 
למעלה