עזרה במציאת מסגרת חינוכית /מקצועית לנער שעולה לכיתה יא
שלום לכולם,
בני אובחן על הספקטרום בגיל 13 , הוא בתפקוג גבוה והצליח לעקוף את כל הקשיים שלו מהלך הבית -ספר היסודי. מגיל החטיבה מתנדנד בין מסגרות .
המסגרת האחרונה היתה בתיכון רגיל כיתה בגרותית אך קטנה שנקראת אומץ. מדגישה שהוא ביקש לעבור למסגרת זו מהחינוך המיוחד שם הושם ביוזמתנו ההורים. בקצרה הנער עשה רושם שהשתלב במחצית הראשונה אך בשניה צפו הקשיים : רמת החרדות עלתה עד כדי כך שלא הצליח לצאת מהאוטו ולהתמודד עם המציאות החברתית של בית-הספר. גם רמת האובססיות עלתה הרגשתי שהוא הולך לאיבוד ולכן נשאר בבית יידעתי את בית-הספר במצבו וחתמתי על תצהיר שנשאר בבית באחראיות הוריו. הבן שלי מיוזמתו בא ואמר לי שהוא מאושר מאז עזיבתו את בית -הספר. רמת החרדות פחתה מאוד הוא הפך נינוח יותר כלפי בני הבית עד כדי כך כשהוא פוגע מילולית באחד מבני הבית ניגש מיוזמתו !! ומבקש סליחה . כך גם עם אחיו הקטן ממנו בשלוש שנים לאחר שהציק לו והשפיל אותו היה מוכן לעשות הכל על מנת לזכות בסליחתו . ואכן זכה לאחר תחנונים.....רמת האבססיות ירדה , כך גם ההתעסקות עם המזון בריא /לא בריא. הוא מרשה לעצמו להשתחרר גם בתחום זה. גם כלפי החוץ ניכר שבטחונו העצמי עלה והוא מתקשר טוב יותר. כיום מתארח אצלנו בן -דודו והוא מסתדר עימו מצויין .....לשינוי כזה לא ציפתי אך אין לא תוכניות להמשך דרכו חוסר ההתמדה שלו במסגרת כלשהי מדאיגה מאוד ,הרי לא יוכל להשאר לנצח בבית.....לאחרונה העלה את הנושא של בית ספר לבישול היות שמאוד אוהב את התחום ומבין בו מאוד הייתי מגדירה אותו כאנין-טעם. האם אתם מכירים מסגרת כזו של בית ספר לבישול שתכיל אותו? או אולי מסגרת אחרת שבה יתמיד?
תודה
שלום לכולם,
בני אובחן על הספקטרום בגיל 13 , הוא בתפקוג גבוה והצליח לעקוף את כל הקשיים שלו מהלך הבית -ספר היסודי. מגיל החטיבה מתנדנד בין מסגרות .
המסגרת האחרונה היתה בתיכון רגיל כיתה בגרותית אך קטנה שנקראת אומץ. מדגישה שהוא ביקש לעבור למסגרת זו מהחינוך המיוחד שם הושם ביוזמתנו ההורים. בקצרה הנער עשה רושם שהשתלב במחצית הראשונה אך בשניה צפו הקשיים : רמת החרדות עלתה עד כדי כך שלא הצליח לצאת מהאוטו ולהתמודד עם המציאות החברתית של בית-הספר. גם רמת האובססיות עלתה הרגשתי שהוא הולך לאיבוד ולכן נשאר בבית יידעתי את בית-הספר במצבו וחתמתי על תצהיר שנשאר בבית באחראיות הוריו. הבן שלי מיוזמתו בא ואמר לי שהוא מאושר מאז עזיבתו את בית -הספר. רמת החרדות פחתה מאוד הוא הפך נינוח יותר כלפי בני הבית עד כדי כך כשהוא פוגע מילולית באחד מבני הבית ניגש מיוזמתו !! ומבקש סליחה . כך גם עם אחיו הקטן ממנו בשלוש שנים לאחר שהציק לו והשפיל אותו היה מוכן לעשות הכל על מנת לזכות בסליחתו . ואכן זכה לאחר תחנונים.....רמת האבססיות ירדה , כך גם ההתעסקות עם המזון בריא /לא בריא. הוא מרשה לעצמו להשתחרר גם בתחום זה. גם כלפי החוץ ניכר שבטחונו העצמי עלה והוא מתקשר טוב יותר. כיום מתארח אצלנו בן -דודו והוא מסתדר עימו מצויין .....לשינוי כזה לא ציפתי אך אין לא תוכניות להמשך דרכו חוסר ההתמדה שלו במסגרת כלשהי מדאיגה מאוד ,הרי לא יוכל להשאר לנצח בבית.....לאחרונה העלה את הנושא של בית ספר לבישול היות שמאוד אוהב את התחום ומבין בו מאוד הייתי מגדירה אותו כאנין-טעם. האם אתם מכירים מסגרת כזו של בית ספר לבישול שתכיל אותו? או אולי מסגרת אחרת שבה יתמיד?
תודה