הפרסום עצמו מאוד פשוט, את פותחת חשבון, מנסחת מודעות, מגדירה.
תקציב, וכמובן מפנה ע"י לחיצה על מודעות הפרסומת שלך שהוגדרו במסע הפרסום, לכתובת הדף נחיתה או האתר שלך. אבל כדי להגיע לתוצאות טובות צריך ללמוד את התחום, מילות מפתח, כמה כדאי להקציב לחודש, איזה מודעה עובדת יותר, וכו', ומה שטוב ניתן להיעזר בצוות של פייסבוק (יושבים בחו"ל, דוברי עברית, השיחה מקומית), הקישי במודעות של גוגל פרסום "עזרה" ושם מופיע הטלפון וכל הפרטים.
אפשר כמובן לשכור שירותי מומחה לפרסום בגוגל, אבל כהתחלה כדאי לדעתי לעשות מה שציינתי ולהתקדם.