עזרה בפעולות

yaelula94

New member
ספיייייייייר

בואייי נעשה פעולה ביחד..!! יענוו אותה פעולה.... אז אני מצטרפת לעזרה מספיר!:]]
 
ממ.. פעולת יום השואה.

את מעדיפה על השואה כללי? או להתמקד על נושא (ילדים בשואה, מרדות בתקופת השואה...) ? ו.. קצת קשה לשלוף מהשרוול.. אז.. מה המטרות שלך, בשתי הפעולות?
 

Rioter

New member
יש לי פעולות מוכנות מהקלסר

לכל השכבות. אני אחפש ואעלה.
 

Rioter

New member
הנה:

הבאתי גם את ג' וגם את ד', כדי שתוכלו לשלב בין הפעולות ולהעזר אחת ב(פעולה ה)שנייה.
 
אותה פעולה שהביאו לנו../images/Emo9.gif../images/Emo8.gif

יש לי 2 שאלות
1.בקטע "שלב ג': מציגים לחניכים את התמונה בה חנה כ"פרפר".( בכותרת ) נשאל:  מה התחושה מהתמונה אחרי ההכרות עם הדמות של חנה?  חברו משפט המתחבר לתמונה?  מדוע חנה שמחה לדעתכם?  האם היא שמחה או עצובה?" לא הבנתי מה רוצים שנציג? 2.בנספח 2 רשום "בשער עמד השוער" זה לא אמור להיות שומר?
אם יש למישו תשובות..אשמח
תודהה
 

Rioter

New member
תשובות ../images/Emo23.gif

1. אין תמונה, גם אני לא הבנתי. אפשר לצייר ילדה בדמות פרפר, או פשוט להציג אותה כפרפר בפני החניכים, לתת להם לצייר אותה ככזו, ואז לערוך את הדיון. 2. שוער זה אדם שעומד בשער, ככה שגם שומר וגם שוער - זה בסדר.
 
פעולה על יום הזיכרון/יום העצמאות

אני צריכה למצוא פעולה עד יום שני..... אי אפשר פעולה של להקריא קטעים ולשאול שאלות כי החניכים(כיתה ג) היפרקטיבים
 
למעלה