עזרה בפרישה

ophir35

New member
עזרה בפרישה ../images/Emo53.gif

שלום לכולם אני בת 35 ומתגוררת בחו"ל.לאחרונה התחלתי לעשות פריסות בקלפי טארוט אבל כיוון שעדיין אינני בקיאה לגמרי אשמח אם תוכלו לסייע לי בפירוש. פרסתי פריסה קלטית ושאלתי האם ישתפר מצבנו הכלכלי בחודש הקרוב. התוצאה: קלף מספר אחד- בעד-שישה גביעים. קלף מספר שתיים- נגד – שלוש מטבעות. קלף מספר שלוש- העבר – שבעה מטבעות. קלף מספר ארבע- ההוה המגדל. קלף מספר חמש- העתיד הקרוב שבעה מטות. קלף מספר שש העתיד הרחוק – ארבעה גביעים קלף מספר שבע – עמדת השואל – 10 גביעים קלף מספר שמונה – עמדת הסביבה – העולם. קלף מספר תשע – חששות השואל – שלוש מטות קלף מספר עשר הסיכום- הקוסם.
 

צ ל י ל 8

New member
לפני הכל ../images/Emo140.gif

אנא תני רקע כללי. האם אתם עובדים? האם יש לכם תעסוקה מסויימת ואיזו?
 

ophir35

New member
תוספת

אני עו"ס במקצועי וכרגע מחפשת עבודה באינטנסיביות, וקצת מתקשה להשתלב מחדש במקצוע שלי, בעלי עובד כקבלן עצמאי נוהג על משאית שלנו, עד לא מזמן הוא עבד בחברה מסוימת שהתפרקה כמעט לחלוטין והיום הוא עבר לחברה חדשה.
 

batgalim

New member
הי ophir35../images/Emo140.gif

קלף מספר אחד- בעד-שישה גביעים. קלף מספר שתיים- נגד – שלוש מטבעות. קלף מספר שלוש- העבר – שבעה מטבעות. קלף מספר ארבע- ההוה המגדל. קלף מספר חמש- העתיד הקרוב שבעה מטות. קלף מספר שש העתיד הרחוק – ארבעה גביעים קלף מספר שבע – עמדת השואל – 10 גביעים קלף מספר שמונה – עמדת הסביבה – העולם. קלף מספר תשע – חששות השואל – שלוש מטות קלף מספר עשר הסיכום- הקוסם. הפוטנציאל למצבך הכלכלי נמצא אך ורק ביכולות שלך ושל בעלך, ונראה שבסופו של דבר תצליחו בכוחות משותפים להביא את עצמכם למצב כלכלי טוב. מה שעומד בעדכם כרגע הן הדברים שצברתם בעבר - המשאית עליה בעלך עובד, הידע המקצועי שלך... מה שעומד נגדכם זה שכרגע אתם לא יכולים לממש בכסף את היכולות שצברתם בעבר. ניכר כי החששות שלכם בכל הקשור לעניין הכספי היו עוד בעבר, והרגשתכם היום היא שאתם נמצאים במצב שבו הכל נראה כעומד להתמוטט, וכל מה שבניתם עד עכשיו נמצא במצב שביר. עפ"י קלפי העתיד נראה שתצליחו על אף הכל להחזיק מעמד ולנתב את עניינכם הכספיים נכון, אך לא תהיו מרוצים מהמצב ונראה שתדחו הצעה שתעמוד בפתח. בסך הכל נראה שאת די אוהבת את המקום ומאושרת בו, אך חוששת שרצונותיך ותקוותיך לא יתמלאו, הסביבה רואה אותך כאשת העולם הגדול, וכאחת שבסופו של דבר תכנס לתהליך של שיגרה והכל יסתדר עבורה. וכפי שאמרתי - הקוסם כקלף סיכום מראה שהכל תלוי בכם, והכשרונות, היכולות שלכם לעבודה מאומצת וכל מה שצברתם בעבר - יביא אתכם למצב טוב ומוצלח. שיהיה לך רק טוב !
 
למעלה