עזרה בקניית נגן mp3

bluenote

New member
עזרה בקניית נגן mp3

הי, אני רוצה לקנות נגן mp3 או mp4 ומתלבט בין כמה דגמים של חברת iriver יש להם את ה-iriver spinn U30 שנראה גם יפה מאד וגם קיבל ביקורות טובות בכל מיני אתרים. הבאסה שאין לו אפשרות להרחבת זיכרון. יש את ה-E-150 שעל פניו נראה בסדר אבל הוא נראה קצת צעצוע... מישהו יכול לתת חוות דעת על אחד הדגמים או בכלל להפנות לדגם אחר? התקציב שלי הוא מקסימום 500 ש"ח, חשוב לי יותר המוזיקה מאשר הוידאו, 8 ג'יגה זה בסדר אבל נחמד אם יהיה אפשרות להרחיב, חשוב לי שיהיה מסך ברור וניווט נוח, אפשרות לשדרוג חומרה, העלת שירים בצורה נוחה וכמובן איכות הקול. פחות חשוב לי ממשק עברי. הבנתי שבאג הם יבואנים של iRiver, האם יבואן בשם MPTECH הוא גם כן שחקן מוכר בתחום? הוא פשוט יותר זול... תודה!
 

Fuhor

New member
מה זה שדרוג חומרה?

נגנים הם לא כמו מחשבים, אי אפשר להחליף את הדיסק שלהם (בנגנים מבוססי פלאש אין אפשרות בכלל מאחר והצ'יפים מולחמים ללוח). MPTrech הם זרוע של באג (אני חושבת שהם החברה שמיבאת עבור באג את הנגנים שלה). מפתיע אותי שיש הבדל במחירים ביניהם. לקואון יש את ה-I9 אבל הוא עולה 600 ש"ח ואין אפשרות להרחבה. לסנדיסק יש את הפיוז שלה, אפשרות הרחבה ועומד בתקציב, עובד על בסיס תגיות בעיקרון (יש גם אפשרות לתיקיות, לטעמי המימוש לא נוח). את האיריברים עוד לא ראיתי/ניסיתי.
 

bluenote

New member
התכוונתי לשדרוג

של firmware... לא בכל הנגנים יש אפשרות על סנסה שמעתי דסרים לא טובים לגבי איכות הפלסטיקה של המכשיר ושהוא נתקע הרבה ופשוט מתקלקל ו/או נשבר
 

Fuhor

New member
firmware זאת תוכנה (מערכת הפעלה של הנגן).

חומרה זה משהו מוחשי שאפשר לגעת בו. בתוכנה לא ניתן לגעת. בכל נגן שמגיע מחברה בעלת שם אפשר לשדרג את הקושחה (firmware בעברית). בנגני מדבקה, מאחר ואין להם אתר מסודר לא ניתן לעשות את זה בצורה פשוטה. לסנדיסק אכן נגנים זולים. יש לי קליפ דור ראשון שמשמש למכון כושר. כבר שנתיים עובד בסדר. גם בנגנים עובדת האימרה: מה שאתה משלם זה מה שאתה מקבל. זכור תמיד שאין מתנות חינם. אישית ממליצה על קואון.
 

bluenote

New member
נראה לי שהחלטתי

ללכת בסופו של דבר על ה-iRiver בעיקר בגלל המחיר. 8 ג'יגה ב-489 ש"ח. ה-cowon עולה 648 ש"ח ל-8 ג'יגה. קצת מחוץ לתקציב.... תודה בכל מקרה על העזרה
 

baraka5011

New member
ביקורת בעברית של ה- Iriver

ביקורת על דגם Iriver E30 2GB http://www.tigo.co.il/product/117
 
למעלה