עזרה בקשר לג'אמייקה

עזרה בקשר לג'אמייקה

אני טס עוד חודש לדרום אמריקה. רציתי לדעת אם מישהו מכיר או יכול להפנות אותי למידע על איך להגיע משם לג'אמייקה. (שייט, טיסה, מחירים וכו') תודה!
 

Carcass

New member
..

על דברים כאלה יותר טוב שתשאל את הסוכן נסיעות שלך,או תחפש פשוט מידע דרך האינטרנט(גוגל).
 
אוקיי אז אם ככה

למישהו יש מושג אם יש איזה פסטיבל או משהו על תקן MUST - שאם כבר להגיע לג'מאייקה אז לנסות להגיע אליו? איזה פסטיבל רגאיי גדול או משהו?
 

Carcass

New member
sum-fest

15 ביולי,מונטגו ביי,ג'מייקה. וכל מילה מיותרת.
 

strungout

New member
../images/Emo187.gif JAMAICA!! ../images/Emo187.gif

what can i say my brothers? amazing. i left Jamaica after 5 amazing weeks and really had the time of my life there i think that everyone who is slightly intrested in this island or reggea music should go there, u will discover its so much more then what u think. i met amazing people and good vibes all around.. best days of my life!! thanks for the dude who recomended westport cottages, i ended up staying there for a month with the best people ever and Kingston.. fuckin Kingston!!!! im waking up from the dream now inna Holland much love Amit
 

Grand Master G

New member
כבוד! שמח שנהנית בן-אדם

איך היה במו-ביי? ד"א המלצה חמה למקום מגניב ללינה בנגריל - Roots Bamboo, גם זול, גם על החוף, גם מסיבות חמות בבאר שבחוץ, וגם מלצרית עבת-כרס שמגישה המבורגר בזמן שיא של 4 שעות ומודיעה: "Soon to come, Mon"
 
כבוד גדול עמית!

אתה במקרה חבר של אורן תמיר? עשית עבודה על רגאיי עם גיל בונשטיין פעם? או שאני מתבלבל? בכל מקרה, מאושר לשמוע שנהנית בווסט פורט, ושהקארמה של האנשים הטובים לא עזבה את המקום... תאמין לי, החלום שלך שממנו אתה מתעורר בהולנד הוא בשבילי כרגע בגדר חלם רחוק, בפאקין שנתיים לפחות. אבל, נתגבר על זה! BIG UP y'self Mon
 
למעלה