עזרה בקשר למכונת כביסה

yoramile1

New member
עזרה בקשר למכונת כביסה

רכשתי מחול (אמריקה) מכונת כביסה AEG דגם OKO LAVMAT 6450 הוא בא עים תקע רחב כזה כמו של מזגן, החלפתי את התקע לדגם סטנדרטי ישראלי (לתקע רגיל כמו בכל בית) המכונה פועלת. הבעיה היא כאשר היא מגיעה למצב של סחיטה היא מתחילה להרעיש ולקפץ במירות ממש אדירה שזה שזה לא במצב נורמלי לסחיטה בכל מכונת כביסה. האים למישהו יש הוראות הפעלה או משהו שיוכל לומר איך להישתמש או כל עזרה ופיתרון.
 
התדר שבארץ לא מתאים למנוע

רק בסחיטה היא מרעישה, או גם כשהמנוע מסתובב, הסיבה שבחו"ל המתח שם 110 וולט, והתדר שם 60 הרץ, ובארץ המתח 230 וולט והתדר 50 הרץ, לדעתי המנוע לא מתאים לתדר בארץ.
 

yoramile1

New member
אבל המכונה עובדת רגיל

רק בסחיטה היא מיסתובבת במהירות לא נורמלית. ניראה לי שאים היתה בעיה של הבדלי מתח בן הארץ לחול המכונה היתה נישרפת.
 

smallstorm63

New member
יורם אתה צודק

אנא נסה קצת יותר לפרט. מה פירוש רוקדת ומקרקשת? יכול להיות ששכחת להוציא את מעצור התוף (מותקן לצרכי הובלה) ולכן אין מתלים רכים לשיכוח הרעידה. האם השקע היה שקע בריטי? כזה עם פין מרכזי שטוח ו 2 פינים עגולים? האם היה 3 פינים עגולים ומין פס ברזל מהפין הבודד העליון כלפי מעלה? האם 3 הפינים היו מסודרים בטור? כל אחת מהאפשרויות מצביעה על תקן שונה ולכן בהתאם לתיאור אוכל אולי לעזור לך. דבר נוסף, התקן האמריקאי כמו גם הישראלי מחייב תו רישום על המכונה מאחור . יתכן והוא מאחורי בפאנל האחורי. בדוק ודע מה המתח הנקוב של המכונה. דבר נוסף, פנה לאתר היצרן, תאר בפניו את הבעיה ובטוחני שתקבל את מלוא העזרה. בהצלחה
 

yoramile1

New member
התקע היה

דומה לתקע של מזגן עם פינים מלבנים לא עגולים. יש מאחורי המכונה איזה בורג עם קפיץ כאשר התוף מסתובב היה נע הבורג.אולי יש קשר לזה? בקשר למתח לא מצוין בכלל, גם על הכבל שמיחבר לחשמל יש פיסת נייר שלא מצוין שום הספק או מתח.
 

eladts

New member
זה תקע בריטי

המתח בבריטניה הוא 240V/50Hz ולא צריכה להיות בעייה למכונה עם המתח בארץ של 230V/50Hz. כנראה שהבעייה במכונה עצמה כפי שכבר נאמר לך.
 

eladts

New member
מן הסתם

קנית אותה בחנות שמוכרת מוצרים שמתאימים ל-220V (יש הרבה חנויות בניו יורק) ולכן היא באה עם תקע בריטי. תקע גדול עם פינים ישרים זהו אכן התקע שבו משתמשים בבריטניה, מנסיון (דרך אגב, "תקע מזגן" זהו תקע בריטי ישן גדול). אם היית מחבר מכשיר שמיועד ל-110V בלבד לחשמל בארץ היית מקבל תצוגה אורקולית די מרשימה.
 

yoramile1

New member
אז השאלה היא???

למה בזמן הסחיטה המנוע מגיע למהירות יוצאת דופן שהמכונה מקפצת ורועשת. כאלו התוף עומד להקרע. שוב פעם מדובר בכונת כבישה חדשה מהקרטון, לא מהמכונות הישנות של פעם שבאמת היו מקפצות ונעות בזמן הסחיטה, פה אני מדבר על היתנהגות יוצאת-דופן לגמריי.
 

קובּי

New member
פחחחחחחחח

אומנם התדר לא מתאים ,מה שקורה שהמנוע יסתובב יותר לאט אבל הרעש בא מאחר ולא הוצאו ברגי הריתום אלו ברגים שתופסים את הדוד לגוף המכונה
 

yoramile1

New member
ניראה לי שלא הבנת

אין רעש של שחיקה או מכה. המכונה בסחיטה מגיעה בכמה שניות למהירות ממש ממש מהירה שכל המכונה מקפצת ומרעישה אני מדבר על מהירות לא נורמלית לא יודע אולי זה טוב שזה מהר בשביל סחיטה. אבל מכונה חדשה וגדולה צריכה להיות יציבה ושקטה פחות או יותר.
 
אחי בימקום חידון . הזמן איש מיקצוע

שיפתור לך את הבעייה ואולי יהייה צדיק ויעלה לך כמה גרושים . כי לא שיחררתה משהוא
 

yoramile1

New member
אז למה נועד כל הפורום ?

אני שואל ורוצה לדעת אולי מישהו יצליח לאתר לי את הבעיה ליפני שאזמין איש מיקצוע, שיקח ממני איזה 300שח על איזה בורג מיסכן.
 

yoramile1

New member
תודה רבה לכל החברים על העזרה

אני יזמין טכנאי לפי הצעה של קרמר.
 

smallstorm63

New member
מוסר השכל ליורם

אחד תופס את רופא המשפחה שלו על מעבר החציה. לאחר חילופי ברכות נימוס הוא מתחיל לספר לו שכואב לו פה ולוחץ לו שם ולא מרפה. הרופא עוצר ואומר לנודניק "תתפשט" מה פה????? כן עונה הרופא אם אתה רואה לנכון לשאול אותי פה מה הבעיה שלך אז תתפשט פה! מוסר ההשכל פשוט. אנו יכולים רק לעזור מנסיונינו עם בעית דומות שנתקלנו בהם בעבר אבל להית וירטואלית אצלך בבית ליד מכונת הכביסה, לפרק לבדוק ולתקן- יכול רק בעל מקצוע. לכן הזמן ושלם ביי
 

yoramile1

New member
ציפיתי שתוך כדי עצות ממכם

אעשה זאת בעצמי, ליפני שמזמינים רופא.
 

צחי 270

New member
חשמל

נראה לי שלא פירקת את החיזוקים מאחור שמחוברים כדי למנוע תזוזת התוף בהובלה.
 

צחי 270

New member
מכונת כביסה

נראה לי שלא פירקת את החיזוקים מאחור שמחוברים כדי למנוע תזוזת התוף בהובלה.
 

צחי 270

New member
מכונת כביסה

נראה לי שלא פירקת את החיזוקים מאחור שמחוברים כדי למנוע תזוזת התוף בהובלה.
 
למעלה