עזרה בקשר למערב אירלנד...

עזרה בקשר למערב אירלנד...

היי חברה שלי באה לבקר אותי ומחר אנחנו נוסעות ליומיים למערב אירלנד. מכיוון שיש לנו רק יומיים שם, (מתוכם 3 שעות ייקח להגיע רק מדבלין...) הייתי רוצה לשמוע מכם מה הכי מומלץ? -צוקי מוהר-- לשם בכל מקרה נלך. האם יש שם מסלול או מרכז מבקרים? -קונמרה -האיים? -המקום הזה עם שתי האבנים שמעליהן עוד אבן? ואיפה כדאי לישון? שמעתי שדולין יפה, ואני מתלבטת בינה לבין האיים... אשמח להמלצות של מי שהיה...
 

Amber

New member
../images/Emo203.gif

מתוך המקומות שהזכרת- אפשר לבקר בדולין וממנה להגיע לצוקי מוהר- אני עשיתי את ההליכה מההוסטל בדולין בשעה וחצי בערך (אגב- היא מקסימה- באיים לא הייתי, לעמות זאת...). בצוקי מוהר יש מרכז מבקרים, חניון גדול במידה ואתן מגיעות עם רכב ויש מסלול- ממש לכל אורך הצוקים. קונמרה... באיים לא הייתי, אבל אני יכולה להמליץ על קליפדן- עיירה ממש נחמדה. למרות שמדולין יש יציאות לאיים כך שיכול להיות שזה יהיה השילוב הנוח ביותר.
 

Ice Age

New member
לדעתי האיים לא משהו. לא שווים את ההגעה לשם

הייתי יורד עוד דרומה לטבעת קרי, יפה שם. גם קונמרה אחלה.
 
אז ככה...

נסענו לקונמרה, שהיה מדהים, לצוקי מוהר, למערות איילווי (היה מבאס וסתם יקר...), לבורן (שלא נמצא...חחח), ובסוף ירדנו לחצי האי דינגל. בלי קשר, אתמול נסענו ליומיים לדרום מזרח, והיה חביב אבל לא שוס גדול.
 

jonbaum

New member
איפה בדרום מזרח?

הרבה מהמשפחה של אשתי גרים בעיירה Wexford אז אני מכיר את האיזור מקרוב.
 
היינו...

בכמה מקומות, שחלקם היו קצת מאכזבים. -היינו במפעל הקריסטלים בווטרפורד- שהיה נחמד. -היינו בספינה על המזח, ממש יפה, שבה הראו את הספינה ששימשה להגירת האירים לאמריקה בתק' הרעב הגדול וגם היו שם הצגות ממש מגניבות, של נשים שכאילו היו בתקופה הזאת- היה מצחיק ביותר... -היינו במנזר ג'רפוינט (נחמד אבל כבר הספיק לי ממנזרים...) -היינו בקילקני-- בטירת הבאטלרים וגם סתם הסתובבנו בסמטאות. -שמורת ציפורי הציד- ממש מעאפנה... -ההריטייג' פארק בווקספורד- ממש על הפנים... מה שראינו בדרך הביתה אבל היה כבר סגור, זה מערות שנקראות- DUNSMORE CAVES. יש למישהו מושג מה זה? ככה שדי כיסינו את דרום מזרח- כנראה ניסע בפגרת הבנקים לדרום מערב...
 

jonbaum

New member
הדרום מזרח

חבל שלא התייעצת קודם.... בעיר Waterford יש מוזיאון דווקא מצויין להסטוריה של העיר והאיזור - במיוחד בכל מה שקשור למורשת הויקינגית שלה. ההריטיג' פארק בווקספורד באמת על הפנים. בדיוק היינו שם לפני איזה שבועיים - אבל הבנות שלי דווקא נהנו להתרוצץ שם בין הבתים. לא יודע מה זה שמורת ציפורי הצייד - אולי ה-bird sanctuary באיזור שנקרא the slobs? אם כן, אז בעונה הזו כבר אין שם אף ציפור לרפואה. באות לשם מאוד אלפי ברווזים וברבורים מגרינלנד ואיסלנד ומבלות שם את החורף, אבל בתחילת מרץ הן כבר נעלמות. אני מצרף תמונה כדי שתוכלי להתרשם מהאוירה. לדעתי המקום הכי יפה בדרום-מזרח הוא נהר בשם ה-Barrow. זה נהר שזורם דרך כפרים כמו Graiguenamanagh ו-Saint Mullins ויש לאורכו מסלולי הליכה יפיפיים.
 
למעלה