עזרה בריג

CaptainNellson

New member
עזרה בריג

היי, אני עובד על MAX 6, ומכין ריגים לכל מיני מודלים שהכנתי לאחרונה. ובכולם נתקלתי באותה בעייה: בעת כיפוף (של היד לדוגמא) אז היא מעבדת מהנפח שלה באזור המפרק, מה שיוצר כיפוף מאוד לא משכנע. אני מכיר טכניקות של לתת משקל שונה לכל מעטפה על ורטקסים. ובאמת שיחקתי עם זה די הרבה אבל זה לא הביא לי תוצאות משביאות רצון(זאת אומרת, זה עשה את התפקיד שלו, אבל זה לא מנע את הבעיה שהזכרתי עכשיו). שמעתי פעם שיש כל מיני גיזמואים שפועלים על זויות מסוימות של כיפוף, אבל אני לא יודע הרבה יותר מזה. אז אם מישהו יכול להסביר לי איך זה נעשה, או שלמישהו יש רעיון יותר פשוט לפתור את הבעיה הזאת, אני אשמח אם הוא ישאיר פה תגובה תודה מראש אסף
 

Voxel

New member
תשתמש ב MORPH skin

מזמן כבר לא התעסקתי עם מקס, אבל כשעושים skin, יש אפשרות לעצב את הכיפוף וזווית העצם בעצם שולטת על ה morphing בין המקור לבין מה שמידלת בעצמך. תכנס לעזרה של skin ותחפש morph.
 
למעלה