עזרה בתכנון כללי בטיול חודש ביפן

עדיקו28

New member
עזרה בתכנון כללי בטיול חודש ביפן

הי, אנחנו זוג שמתכננים לנסוע לחודש ליפן בחגים (עוד לא קנינו כרטיס):

1. האם לקנות כרטיס לנחות באוסקה ולהמריא חזרה מטוקיו? (הבנתי מקריאה באינטרנט שזה המומלץ)
2. הבנתי שיש פסטיבל שלכת בתקופה זו, איפה הוא? האם כדאי לנסוע אליו?
3. האם למישהו יש מסלול מוכן לחודש שיוכל לחלוק? אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל.. אשמח גם לראות קצת טבע ולא רק ערים :)

תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור!!
 

anigodin

New member
חודש ביפן

לפני הכל - אם יש לכם כבר תאריך יציאה וחזרה - קנו כרטיס עכשיו! המחירים רק יעלו.
&nbsp
לשאלותיך:
1. כן. עדיף לנחות באוסקה ולחזור מטוקיו (או להיפך). זה חוסך את הצורך לחזור לטוקיו בסוף ומפנה לכם כחצי יום עד יום נטו לטיול.
2. פסטיבל השלכת נחגג בכל יפן אבל בטאקאיאמה הוא הכי בולט. אתם צריכים להזמין מקומות לינה לשם מעכשיו אם אתם רוצים להגיע לשם בזמן הפסטיבל. טאקאיאמה היא מקום קטן ובזמן הזה מקומות הלינה שם מתמלאים מאוד מהר.
3. אין לי מסלול לחודש אבל רצוי שתעשי קצת שיעורי בית לפני שאת מתכננת מסלול. היעזרי באתר Japan Guide שיש בו המון מידע על יפן וגם הצעות למסלולים באורכים שונים.
את יכולה גם להיעזר בקבוצת 'מטיילים ביפן' בפייסבוק. יש שם אינספור מסלולים שאנשים מעלים כדי לקבל עליהם חוות דעת והרבה תשובות להמון שאלות.
אחרי שתקראי קצת ויהיה לך קצת מושג על יפן ואיפה באמת את רוצה לבקר, נסי לבנות מסלול. את יכולה להציג אותו פה ואני ואחרים ננסה לסייע, אבל אני מציע שתנסי בקבוצה בפייסבוק כי שם יש הרבה יותר דיונים בנושא הזה והיענות מהירה מאוד לשאלות. ושוב, כי שאמרתי, עשי קודם שיעורי בית כי כך יהיה להם (ולי) קל יותר לסייע לך
 

עדיקו28

New member
תודה- לגבי טאקאיאמה-

אני מחפשת מקומות לינה! איפה הכי מומלץ לישון שקרוב לפסטיבל?
 

עדיקו28

New member
יש למה לנסוע? כמעט הכל תפוס

יש מקומות רק כ30-50 ק"מ ממרכז טאקאימה- בבקשה עזרתכם- איפה הפסטיבל יחסית למרכז העיר? כדאי לנסוע אם אני 30 ק"מ משם?
 

anigodin

New member
פסטיבל טאקאיאמה

הפסטיבל מתקיים במרכז העיירה (זו לא ממש עיר..): http://www.japan-guide.com/e/e5909.html
מן הסתם הכי מומלץ לישון בטאקאיאמה עצמה, אבל סביב הפסטיבל מאוד קשה למצוא מקומות לינה שם ולכן מומלץ להזמין מוקדם ככל האפשר.
בבוקינג מצאתי במקום אחד חדר לשני לילות בטאקאיאמה ב-600 שקלים +-.. מעבר לזה יש מקומות כפי שכתבת רק בעיירות מסביב.
ראי בלינק הזה את שני המלונות הראשונים: http://www.booking.com/searchresult...&first_filter_suggestion_clicked=&nflt=pri=2;
&nbsp
בראשון אפשר להזמין ולבטל אח"כ במידה ואת לא רוצה ובמשך הזמן עד הנסיעה, כל שבוע-שבועיים לבדוק את בוקינג או אתרים דומים ולראות אם משהו התפנה. הרבה פעמים אנשים מזינים המון זמן מראש ומבטלים מסיבות שונות ואז יש מצב שדווקא כמעט ברגע האחרון מתפנה מקום.
אני בד"כ עושה כך במקומות עמוסים כאלה או כשיש הרבה זמן לפני הנסיעה ואני לא בטוח איפה אשהה או אם אני רוצה להיות במקום מסוים.
&nbsp
חפשי גם אתרי מלונות יפנים באנגלית.
בלינק הבא יש חיפוש שביצעתי דרך אתר Japan Guide: http://www.japanican.com/en/hotel/l...0&sn=2&rn=1&apn=2&hcpn=0&cbn=0&ref=japanguide
פה יש חיפוש ב-AIRBNB (דירות לזמן קצר): https://www.airbnb.com/s/Takayama--...0/2016&guests=2&ss_id=jxbnw3hk&s_tag=CTarvY-H
&nbsp
 
למעלה