עזרה ב3DMAX

עזרה ב3DMAX

שלום לכולם-ממש עבודות יפות יש פה לאנשים... התחלתי להשתמש ב3D ועשיתי יבאו של מודל מסקאצ'אפ. התוכנה יצרה לי כמה קבצי PNG ]קבצי תמונות].נראה לי שצריך לשים אותם באחת התיקיות של הMAX איפה אני צריך לשים אותם כדי שהם יצאו לי ברינדור? תודה רבה לעונים!!!
 

cyb3rmaniak

New member
מה זה התמונות האלה? של מה?

טקסטורות? רקעים?... זה משהו שבא בנוסף לאובייקט שיצאת?
 
תודה על התגובה המהירה!!!

כן.בסקאצ' הוספתי טקסטורות לחומרים ואלו הם התמונות שלהם.באיזה תיקיה הם צריכים להיות... תודה ואני מקווה שאני לא נודניק כי יש לי מלא שאלות-כל אחת בזמנה:)
 

cyb3rmaniak

New member
יכול להיות שאתה לא מייצא נכון...

אם אתה מייצא לקובץ 3ds. לא אמורים להיות קבצי טסטורה שמתלווים. הם אמורים להיות מובנים לתוך הקובץ. אחרי שיצרת את הסצינה שלך ושמת טקסטורות וחומרים, נסה לעבור על התהליך הזה ותגיד לי אם זה עובד לך, ואם לא- איפה הבעיה: 1. פתח את הדיאלוג של יצוא ל- 3ds. 2. תבחר תחת חלק ה- Geometry -> Export Objects By Geometry 3. תחת Materials סמן את Export texture maps ובחר ב- Preserve texture coordinates 4. תלחץ על OK, וכשיווצר לך הקובץ, תפתח אותו ב- 3dsMax. תעשה Render ותראה אם הטסטורות מופיעות או לא.
 
עשיתי כמו שאמרת אך לצערי זה לא עובד

לא נורא,אני אסתדר,מקסימום אני יערוך את הטקסטורות והחומרים מחדש במאקס[יום עבודה בערך:(] מה שמעניין הוא שכשבאתי לעשות את הרינדור במאקס,הוא שאל אותי על המיקום של התמונות החסרות.הראתי לו אך עדיין הרינדור יצאה רק בצבעים ללא חומרים. שאלה נוספת:המודל שיבאתי למאקס מחולק לפוליגונים.אני בוחר באחד שאני רוצה לערוך .עכשיו נניח אם אני רוצה להוסיף טקסטורה רק לחלק ממנו אני בוחר את החלק שאני רוצה ועורך אותו אבל אחר כך שאני רוצה לבחור באחר-הוא לא נותן לי.למה? יש דרך לפוצץ את המודל? ת=ו=ד=ה==ר=ב=ה !
 

מיכאל ג

New member
אתה ממש טועה.

קבצי 3DS לא מכילים שום טקסטורות. כדי שהטקסטורות יפתחו הן צריכות להיות באחד מהמסלולים המוגדרים של מקס, או באותה תיקיה של הקובץ. כדי שמקס יזהה אותם, כדאי לשמור את ה-3DS לקובץ MAX ואז לפתוח את הקובץ MAX מחדש.
 

cyb3rmaniak

New member
וואלה?... מצטער.

עבר מלא זמן. כנראה שבאמת הגיע הזמן לחזור על החומר.
 
למעלה