עזרה דחוף דחוף

איציק812

New member
עזרה דחוף דחוף

(שם בדוי, בת 18) רציתי לשאול אם נשארו 4 חודשים לסיום האומנה (אני מתגייסת לצבא) ואני לא מסתדרת עם המשפחה אני צריכה עצה אם לעבור למשפחה אחרת או לסבול 4 חודשים. האם יש אפשרות לעבור למשפחת אומנה אחרת למשך 4 חודשים. המשפחת אומנה לא מרוצה כדברה מהתפקוד שלי ("אני חיה בבית מלון") ואני מרגישה שהם סובלים אותי רק בשביל הכסף. מה לעשות?!?! זה ממש ממש דחוף אני על סף עזיבה!
 

דיאנה*

New member
מציעה לך לברר את כל האפשרויות

המציאותיות שעומדות בפנייך יחד עם העובדת הסוציאלית שלך. אני חושבת שקשה מאוד לעזור לך מבלי להכיר את כ-ל הסיפור שלך - מה שלא אפשרי על דפי האינטרנט. את אומרת שאת על סף עזיבה. יש לך לאן לעזוב? את לומדת עכשיו? מה יש לך להפסיד אם תעזבי? יש לך החלטה לגמרי לא פשוטה לקבל. מאחלת לך שתקבלי את ההחלטה הכי טובה עבורך! תקופת החגים יכולה להיות קשה מאוד. איך עבר עליך ליל הסדר? חג שמח
ובהצלחה
 

אורי ז

New member
שלום איציק

לדעתי אין לך ברירה אלא להמתין 4 חודשים, אם המצב ממש חמור תתיעצי עם מנחת האומנה. העצה היחידה שאני יכול לתת ברגע הגיוס תודיעי שאת בודדה ואין לך לאן לחזור כדי להתחיל בתהליך ההכרה כחיילת בודדה.
 

דיאנה*

New member
בקשה להכרה כחיילת בודדה

בקשה להכרה כחיל בודד אפשר וכדאי להגיש לפני הגיוס (החל מששה חודשים טרם הגיוס). אם הנושא עדיין לא עלה במהלך ההתייצבויות שלך בלשכת הגיוס, את יכולה לטלפן ללשכת הגיוס ולבקש פגישה עם מש"קית ת"ש ממדור פרט, או לשלוח פקס למדור פרט ובו בקשתך. בעקבות המכתב או הפנייה הטלפונית תוזמני לפגישה וכך רב הסיכוי שבעת הגיוס כבר תהיי מסודרת מבחינה זו.
 
שלום

ראשית ברוכה הבאה, ושנית מה שלומך? קראתי את דברי קודמיי ואכן אני מסכימה איתם. מה שנראה לי לנכון לעשות זה לעשות כמעין סיכום קטן של הדברים שנאמרו שיהיה לך קל יותר להתארגן. 1. לשוחח עם מנחת האומנה לראות מה היא מציעה ואולי אף שיחה עם ההורים ולראות כיצד אפשר לשפר את הדברים. 2. להגיש בקשה שיכירו בך כחיילת בודדה, לתאם פגישה עם משקית ת"ש או גורם אחר שיכול לעזור. מעבר לכך, נשמח לשמוע ולקרוא את דברייך אנחנו כאן בשבילך.
 

איציק812

New member
תגובה.....

רציתי להודות לכל מי שהגיב על מה שכתבתי עירבתי את מנחת האומנה במה שקרה היא באה ועשינו שיחה שהיתה מאוד קשה בשבילי ,כמובן שהציגו אותי בצורה איומה . אין לי ברירה אלא להישאר בבית עד הגיוס , הצבא מכיר בסיפורי ומטפל בו . רציתי להודות ולומר שטוב לדעת שיש אפשרות להתייעץ בפורום. תודה
 
למעלה