עזרה דחופה לגבי מוכר שמבקש כסף עבור סחורה שלא נמסרה!
שלום,
אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא:
לפני 7 חודשים רציתי לרכוש פריט, שבסוף לא רכשתי. הכסף לא שולם, העסקה בוטלה למול איביי והפריט כמובן לא נשלח אלי.
7 חודשים אחרי, גיליתי שהמוכר פנה אל חברת גביה גרמנית שכעת דורשת ממני לשלם את סכום הפריט פלוס הוצאות נלוות (סכום גבוה מסכום הפריט). שלחתי לחברת הגביה את המייל שקיבלתי מאיביי לגבי העסקה שבוטלה (מצד המוכר) וכן מייל שנשלח אלי מצד המוכר בו הוא כותב שאכן לא שלח אלי שום מוצר אך עדיין דורש את הכסף.
שלחתי גם מיל לאיביי בבקשה לעזרה, אבל אני מאוד מודאגת שכן המוכר משתמש בשירותיה של חברת גביה גרמנית שמאיימת בלקיחת העניין לבית המשפט וכולי.
יש לציין שכל ההתכתבויות נעשו במייל. חברת הגביה אף לא הוציאה חשבונית רשמית על הסכום המופקע שהם מבקשים עבור אי התשלום המקורי - כך שבכל מקרה כל ההליך הזה מאוד הזוי ולא תקין. אבל אני שואלת אתכם אם יש משהו שניתן לעשות, ברגע שמוכר פונה לצד שלישי כך?
ובמיוחד כשהפריטים לא נשלחו אלי בכלל.
תודה רבה.
פ.
שלום,
אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא:
לפני 7 חודשים רציתי לרכוש פריט, שבסוף לא רכשתי. הכסף לא שולם, העסקה בוטלה למול איביי והפריט כמובן לא נשלח אלי.
7 חודשים אחרי, גיליתי שהמוכר פנה אל חברת גביה גרמנית שכעת דורשת ממני לשלם את סכום הפריט פלוס הוצאות נלוות (סכום גבוה מסכום הפריט). שלחתי לחברת הגביה את המייל שקיבלתי מאיביי לגבי העסקה שבוטלה (מצד המוכר) וכן מייל שנשלח אלי מצד המוכר בו הוא כותב שאכן לא שלח אלי שום מוצר אך עדיין דורש את הכסף.
שלחתי גם מיל לאיביי בבקשה לעזרה, אבל אני מאוד מודאגת שכן המוכר משתמש בשירותיה של חברת גביה גרמנית שמאיימת בלקיחת העניין לבית המשפט וכולי.
יש לציין שכל ההתכתבויות נעשו במייל. חברת הגביה אף לא הוציאה חשבונית רשמית על הסכום המופקע שהם מבקשים עבור אי התשלום המקורי - כך שבכל מקרה כל ההליך הזה מאוד הזוי ולא תקין. אבל אני שואלת אתכם אם יש משהו שניתן לעשות, ברגע שמוכר פונה לצד שלישי כך?
ובמיוחד כשהפריטים לא נשלחו אלי בכלל.
תודה רבה.
פ.