עזרה דחופה

jhon86

New member
עזרה דחופה

רכשתי ברשת גדולה טלוויזיה שילמתי גם עבור הובלה עי מוביל מטעם הרשת המוביל הגיע אך כיוון שהמוצר שוקל 63 קג ונפח הקופה גדול הוא התקשה להעלותו במדרגות ולא היה עימו אדם נוסף הוא גילגל את הקופסא במעלה המדרגות כך שהקופסא התהפכה בניגוד להוראות היצרן אני הייתי עד לכך כיוון שהוא ביקש שהחזיק את האור דולק כאשר הגיע לדירה שאלתי אותו אם מותר לגלגל טלוויזיה והחבטות שהקופסא קיבלה? הוא אמר שאין דרך אחרת לעלות את המוצר.ממהרים אין עוד מוביל וכו הודעתי לו שאני לא מקבל זאת הוא התעקש לבדוק שהמוצר לא נפגע ופתח את הקופסא בניגוד לרצוני הוא חיבר את הטלוויזיה לחשמל והלך. הטלוויזיה פגומה: באזור השמאלי חסר צבעים בגודל 5 סמ לערך וכן יש בריחת צבע בחיבור לכבלים והוידאו ללא ספק שיש בעיה במוצר הודעתי למנהל הסניף שרכשתי את המותר שאני מבקש להחזיר את המוצר ואו לקבל מוצר חדש המוביל מתכחש לטענות (יש לו ברירה?)בארץ לא לוקחים אחריות. המנהל מבקש לשלוח אלינו טכנאי אני מתנגד כי אינני מעונין להיכנס לשלב של דיון על המוצר שבעצם מאשר שקיבלתי אותו מי יסכים לקבל מוצר פגום כחדש? שנית אינני מעוניין במוצר שנחבט והופך בניגוד להוראות היצרן שתוצאותיו עלולות להתגלות גם בעתיד. הבעיה : איך להחזיר את המוצר? האם ביטול כרטיס האשראי שטרם נפרע היא נכונה? מה הצעד הנכון מבחינה משפטית שצריך לעשות? האם לקחת שליח שיוביךל את המוצר לחנות בחזרה? מה עושים? קנית מוצר חדש אף אחד לא לוקח אחריות מה צריך להודיע בכתב לחברה שיעזור אם יהיה הליך משפטי? תודה מראש
 

אהובה.א

New member
היי ג´ון

לדעתי , תוכל לעשות מספר דברים. 1. עליך לגשת לרשת בעצמך עם המוצר.לא ייתכן שתשלם על עלות ההובלה ובגלל הובלה לא נכונה המוצר נפגם ואין אחריות על כך. 2. כל מוצר שנמכר בארץ חייב לעבור את המכס , מכון התקנים , שאגב אחד התנאים בו זה אחריות למוצר ללקוח , ועוד גורמים אחרים. לכן לא יכול להיות שלמוצר חדש אין אחריות בכלל. תבדוק היטב את העניין. 3. אין לך תעודת אחריות צמודה למוצר? 4. אסור לך לבטל עסקה של כרטיס אשראי. אלא אם כן , המוכר לא עמד בתנאים. 5. אם תהיה לך בעיה עם הרשת - תוכל לפנות לרשות להגנת הצרכן. הם יעזרו לך , ולא יתנו שיעבדו עליך. במיוחד לרשת גדולה. אגב , איזו רשת זאת? שלא אקנה מהם שנית , או לפחות לא אתן שיובילו לי את המוצר.
 

nirdagan

New member
בהחלט אפשר לבטל התשלומים

כי החברה הפרה את החוזה איתך והתרשלה בהובלה וגרמה למוצר נזקים.
 
בעיה בשירות

קודם כל תסכים שיבוא טכנאי הביתה. אחר כך אם הוא יסדר את התקלה - תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות. אם לא יבוא טכנאי הביתה - תתבע אותו בכל מקרה. אם עשית הזמנה טלפונית דרך כרטיס אשראי אתה יכול ורשאי לבטל. אפשרות אחרונה זה להביא להם את הטלויזיה ולהפוך שם שולחנות... בהצלחה
 
למעלה