עזרה דחופה
רכשתי ברשת גדולה טלוויזיה שילמתי גם עבור הובלה עי מוביל מטעם הרשת המוביל הגיע אך כיוון שהמוצר שוקל 63 קג ונפח הקופה גדול הוא התקשה להעלותו במדרגות ולא היה עימו אדם נוסף הוא גילגל את הקופסא במעלה המדרגות כך שהקופסא התהפכה בניגוד להוראות היצרן אני הייתי עד לכך כיוון שהוא ביקש שהחזיק את האור דולק כאשר הגיע לדירה שאלתי אותו אם מותר לגלגל טלוויזיה והחבטות שהקופסא קיבלה? הוא אמר שאין דרך אחרת לעלות את המוצר.ממהרים אין עוד מוביל וכו הודעתי לו שאני לא מקבל זאת הוא התעקש לבדוק שהמוצר לא נפגע ופתח את הקופסא בניגוד לרצוני הוא חיבר את הטלוויזיה לחשמל והלך. הטלוויזיה פגומה: באזור השמאלי חסר צבעים בגודל 5 סמ לערך וכן יש בריחת צבע בחיבור לכבלים והוידאו ללא ספק שיש בעיה במוצר הודעתי למנהל הסניף שרכשתי את המותר שאני מבקש להחזיר את המוצר ואו לקבל מוצר חדש המוביל מתכחש לטענות (יש לו ברירה?)בארץ לא לוקחים אחריות. המנהל מבקש לשלוח אלינו טכנאי אני מתנגד כי אינני מעונין להיכנס לשלב של דיון על המוצר שבעצם מאשר שקיבלתי אותו מי יסכים לקבל מוצר פגום כחדש? שנית אינני מעוניין במוצר שנחבט והופך בניגוד להוראות היצרן שתוצאותיו עלולות להתגלות גם בעתיד. הבעיה : איך להחזיר את המוצר? האם ביטול כרטיס האשראי שטרם נפרע היא נכונה? מה הצעד הנכון מבחינה משפטית שצריך לעשות? האם לקחת שליח שיוביךל את המוצר לחנות בחזרה? מה עושים? קנית מוצר חדש אף אחד לא לוקח אחריות מה צריך להודיע בכתב לחברה שיעזור אם יהיה הליך משפטי? תודה מראש
רכשתי ברשת גדולה טלוויזיה שילמתי גם עבור הובלה עי מוביל מטעם הרשת המוביל הגיע אך כיוון שהמוצר שוקל 63 קג ונפח הקופה גדול הוא התקשה להעלותו במדרגות ולא היה עימו אדם נוסף הוא גילגל את הקופסא במעלה המדרגות כך שהקופסא התהפכה בניגוד להוראות היצרן אני הייתי עד לכך כיוון שהוא ביקש שהחזיק את האור דולק כאשר הגיע לדירה שאלתי אותו אם מותר לגלגל טלוויזיה והחבטות שהקופסא קיבלה? הוא אמר שאין דרך אחרת לעלות את המוצר.ממהרים אין עוד מוביל וכו הודעתי לו שאני לא מקבל זאת הוא התעקש לבדוק שהמוצר לא נפגע ופתח את הקופסא בניגוד לרצוני הוא חיבר את הטלוויזיה לחשמל והלך. הטלוויזיה פגומה: באזור השמאלי חסר צבעים בגודל 5 סמ לערך וכן יש בריחת צבע בחיבור לכבלים והוידאו ללא ספק שיש בעיה במוצר הודעתי למנהל הסניף שרכשתי את המותר שאני מבקש להחזיר את המוצר ואו לקבל מוצר חדש המוביל מתכחש לטענות (יש לו ברירה?)בארץ לא לוקחים אחריות. המנהל מבקש לשלוח אלינו טכנאי אני מתנגד כי אינני מעונין להיכנס לשלב של דיון על המוצר שבעצם מאשר שקיבלתי אותו מי יסכים לקבל מוצר פגום כחדש? שנית אינני מעוניין במוצר שנחבט והופך בניגוד להוראות היצרן שתוצאותיו עלולות להתגלות גם בעתיד. הבעיה : איך להחזיר את המוצר? האם ביטול כרטיס האשראי שטרם נפרע היא נכונה? מה הצעד הנכון מבחינה משפטית שצריך לעשות? האם לקחת שליח שיוביךל את המוצר לחנות בחזרה? מה עושים? קנית מוצר חדש אף אחד לא לוקח אחריות מה צריך להודיע בכתב לחברה שיעזור אם יהיה הליך משפטי? תודה מראש