עזרה והערות לתרגום השיר "הנה הנה" לאנגלית

עזרה והערות לתרגום השיר "הנה הנה" לאנגלית

שלום לכולם השמעתי את השיר "הנה הנה" לידידה שלי מהולנד שמאוד אהבה אותו. ואז היא ביקשה שאני אתרגם אותו בשבילה. אמרתי "אין בעיות" בטח אין בעיות - לתרגם מילים של שיר ללא התחשבות במקצב של השיר זה קל. אבל כשאתה מנסה להחשב במקצב זה נהפך להיות משימה לא קלה. ואז אתה מחפש תחליפים למילים ולנסות לשמור על המשמעות של השיר. אלוהים כמה שאהוד מנור ז"ל היה מוכשר! אני בסך הכל ממש רחוק מלהיות מתרגם מקצועי, אנגלית היא לא שפת האם שלי וגם העברית אף פעם לא היתה מי-יודע-מה - אז אחרי כמה שעות של עבודה הגעתי לתוצאה הבאה - שאשמח מאוד לקבל פידבק מכם עליה ואם יש הצעות לשיפור אנא רשמו לי . תודה מראש! Again Again ============== Again, again, again Rhythm that begin by being low Rhythm that begin with Mi' bemol but really wish but really wish to grow to La bemol Fa minor tried to find a path for her but here she goes again, again chorus: (x2 times) ===================================== Didn't know she'll run away Didn't know she'll fly from me to reach the skies Didn't know she would forget me now Then she turns her head and say I'm here, again, again Just another year that starts so slow just another year that starts today to grow today she crawls tomorrow she would come and say Hello like a doll rushing in her busy path and now she goes again, again chorus: (x2 times) Didn't know she'll run away... Ah, the love will always starts so deep Ah, the love of promises that promise you she tells you that she would be divine always stand way too small for being large but here she goes again, again chorus: (x2 times) Didn't know she'll run away... That had been the Rhythm made by me loving song a year was mine and then she fly I tried so hard, and she was none I raised my eyes and she was gone and she was gone and she was gone chorus: (x2 times) Didn't know she'll run away...

Chikolad

לא רע

דרך אגב, חלקנו כבר תרגמנו שירים לאנגלית בעבר: http://matticaspi.co.il/fans/english.shtml

למעלה