עזרה לגבי הזמנה מאייבי

Michal Ed

New member
עזרה לגבי הזמנה מאייבי

היי!
אולי תוכלו לעזור לי.
הזמנתי חבילה דרך איביי בתחילת אפריל.על פי מעקב המשלוחים נראה שהחבילה הגיעה לתל אביב ב 18/4.
מדובר על מוצר שהזמנתי בעלות גבוהה יחסית, מה שאומר שנדרשתי לשלם מכס, ושילמתי עוד במועד ההזמנה.
עד היום לא קיבלתי את החבילה. פניתי למוכר ולאייבי ושניהם טוענים שאין באפשרותם לסייע לי מהסיבה שהחבילה נמצאת בארץ, ושהבעיה הייתה במספר הטלפון שלי שהיה שגוי (מה שלא נכון בכלל). לטענתם אני צריכה לפנות למכס אך בלתי אפשרי להשיג שם מישהו.

האחריות לא מוטלת עליהם כל עוד הצרכן לא קיבל את המוצר שהזמין? אני לא יודעת למי לפנות.
כמו כן, אני לא מצליחה יותר לאתר את החבילה באתרים של מעקב משלוחים (לפני כחודש כן הצלחתי).
מספר החבילה מתחיל ב UPAAB
שילמתי באמצעות פייפאל. מה אני יכולה לעשות? מישהו נתקל במקרה דומה?
תודה מראש!
 

Amiram_e

New member
מה עם שירות הלקוחות של דואר ישראל?

בכל מקרה את יכולה לפתוח דיספיוט בפייפל. אין שום סיבה שתפסידי כסף.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לפי התיאור היא הזמינה ב-GSP, הם לא עובדים עם דואר ישראל

ומכיוון שהיא שילמה הכול מראש אחריות השחרור מהמכס היא שלהם. המוכר לא קשור, אבל זו די חוצפה של איביי להתנער ממנה. הייתי מנסה לפנות לשירות הלקוחות של איביי שינחו אותה לאיזו חברת שילוח לפנות.
 

טלי5555

New member
תתקשרי ל-GCX

הם החברה המשחררת את החבילות בארץ.
לאחר מכן הן מופצות ע"י דואר שליחים.
GCX יוכלו לומר לך היכן החבילה תקועה. יש סיכוי שבאחד ממוקדי דואר השליחים.
 
למעלה