עזרה לגבי הזמנה מאייבי
היי!
אולי תוכלו לעזור לי.
הזמנתי חבילה דרך איביי בתחילת אפריל.על פי מעקב המשלוחים נראה שהחבילה הגיעה לתל אביב ב 18/4.
מדובר על מוצר שהזמנתי בעלות גבוהה יחסית, מה שאומר שנדרשתי לשלם מכס, ושילמתי עוד במועד ההזמנה.
עד היום לא קיבלתי את החבילה. פניתי למוכר ולאייבי ושניהם טוענים שאין באפשרותם לסייע לי מהסיבה שהחבילה נמצאת בארץ, ושהבעיה הייתה במספר הטלפון שלי שהיה שגוי (מה שלא נכון בכלל). לטענתם אני צריכה לפנות למכס אך בלתי אפשרי להשיג שם מישהו.
האחריות לא מוטלת עליהם כל עוד הצרכן לא קיבל את המוצר שהזמין? אני לא יודעת למי לפנות.
כמו כן, אני לא מצליחה יותר לאתר את החבילה באתרים של מעקב משלוחים (לפני כחודש כן הצלחתי).
מספר החבילה מתחיל ב UPAAB
שילמתי באמצעות פייפאל. מה אני יכולה לעשות? מישהו נתקל במקרה דומה?
תודה מראש!
היי!
אולי תוכלו לעזור לי.
הזמנתי חבילה דרך איביי בתחילת אפריל.על פי מעקב המשלוחים נראה שהחבילה הגיעה לתל אביב ב 18/4.
מדובר על מוצר שהזמנתי בעלות גבוהה יחסית, מה שאומר שנדרשתי לשלם מכס, ושילמתי עוד במועד ההזמנה.
עד היום לא קיבלתי את החבילה. פניתי למוכר ולאייבי ושניהם טוענים שאין באפשרותם לסייע לי מהסיבה שהחבילה נמצאת בארץ, ושהבעיה הייתה במספר הטלפון שלי שהיה שגוי (מה שלא נכון בכלל). לטענתם אני צריכה לפנות למכס אך בלתי אפשרי להשיג שם מישהו.
האחריות לא מוטלת עליהם כל עוד הצרכן לא קיבל את המוצר שהזמין? אני לא יודעת למי לפנות.
כמו כן, אני לא מצליחה יותר לאתר את החבילה באתרים של מעקב משלוחים (לפני כחודש כן הצלחתי).
מספר החבילה מתחיל ב UPAAB
שילמתי באמצעות פייפאל. מה אני יכולה לעשות? מישהו נתקל במקרה דומה?
תודה מראש!
![](http://timg.co.il/f/Emo140.gif)