עזרה עם אקספדיה ובאדג'ט ישראל

danakama10

New member
עזרה עם אקספדיה ובאדג'ט ישראל

לפני כשבועיים שכרנו אוטו לשבוע בארץ דרך אקספדיה.
שילמנו כ- 88 $ דרך אקספדיה לביטוח, והיינו אמורים לשלם עוד סכום מסויים בארץ כשאוספים את האוטו. שילמנו את הסכום בדלפק, ולמחר הסתבר שלא נצטרך את האוטו.
שיחה לבאדגט העלתה כי אין בעיה להחזיר, והם יחייבו רק על יום אחד.
החזרנו את האוטו, ומסתבר שבאדגט חייבו על כל הימים.
לפני כשבוע התקשרנו לבאדג'ט בארה"ב, אמרו שאנחנו צריכים לדבר עם אקספדיה כי דרכם נעשתה ההזמנה.
אקספדיה אמרו שידברו עם באדגט, ומאז רק שלחו עידכון שהם מחכים לשמוע מהם.
כעת אני שוב על הקו עם אקספדיה, אומרים שאי אפשר לתפוס את באדגט, ושבכל מקרה את ה- 88 $ הם לא יחזירו לנו, ולגבי הסכום ששילמנו ישירות לבאדגט, זה תלוי בטוב ליבם.

יש משהו לעשות?! מעבר לכך שלעולם לא אבצע הזמנה דרך אקספדיה, ולעולם לא באדגט.
 

Ani15

New member
לקרוא את האותיות הקטנות

של החוזה שלכם עם אקספדיה, ולראות אם יש סעיף ביטול להיתלות בו. אין לי מושג מה רכשתם, אבל בישראל כשאת רוכשת ואוצ'ר להשכרת רכב שמשולם מראש, מודיעים לך באותיות קידוש לבנה שאין אפשרות לבטל אותו בשום מקרה.
ולהתקשר בעצמך לבדג'ט ישראל 03-9350000. זה די ברור שסוכן אקספדיה שאין לו מושג שבישראל לא עובדים ביום ששי או שיש הפרש של שבע שעות ומעלה לא מצליח לתפוס אותם.
 

vinney

Well-known member
לקרוא את החוזה עם זכוכית מגדלת

רוב הסיכויים שלא מגיע לך החזר בכלל (כמו שאמרו קודם - בד"כ הזמנות משולמות מראש לא ניתן לבטל באופן "חלקי", אם בכלל). אבל אולי תצליחי למצוא איזה סעיף שכן יהיה אפשר להתלות בו... לגבי הביטוח זה כנראה כסף אבוד, להבא ממליץ לא לקנות ביטוח מחברת נסיעות בכלל. או שתשתמשי בביטוח בכרטיס האשראי, או אם את נוסעת לישראל - תשכירי בתור ישראלית וזהו, כל הביטוחים יהיו כלולים.
&nbsp
הנסיון שלי עם באדג'ט בישראל הוא די טוב, אבל אני תמיד עושה הזמנות ישירות דרכם ומדבר ישירות עם מרכז ההזמנות בארץ .
 

Anat Shemer RDI

New member
אם אין בחוזה

איזכור של היעדר אפשרות לביטול - אתם יכולים לפנות לחברת האשראי ולבדוק אפשרות לדיספיוט. לא מוכרחים להתחיל את הדיספיוט, רק תבדקי אם חברת האשראי חושבת שיש לכם קייס, ואז תפני בחזרה לאקספדיה או באדג'ט ותיידעי אותם שאת עומדת להתחיל בתהליך.
עשיתי את זה פעמיים (בשתיהן היה לי קייס וחברת האשראי דווקא מאוד רצתה שאתחיל מיד בתהליך, אבל ביקשתי לחכות ולבדוק פעם אחרונה עם החברה) ובשתי הפעמים קיבלתי מיד מענה זריז וביטול של החיובים.
 

debby12

New member
מנהל
אולי לפנות אליהם דרך שירות הלקוחות בפייסבוק

תוך איום מרומז שאם זה לא יסתדר אז את מתכוונת לחלוק את מפח הנפש על באדג'ט בפייסבוק?
 

danakama10

New member
תודה רבה לכולם

החכמתי, ואעדכן אם יהיו תוצאות חיוביות.
 
למעלה