עזרה עם בעיה בהשתקפות
בוקר טוב נתקלתי בבעיה מעצבנת ב 3d max 9 אני מנסה לגרום לגוף עם מידת שקיפות מסויימת להשתקף על משטח ישר. למשטח נתתי מפת השתקפות raytrace עם דעיכה לינארית (attenuation) לאובייקט המשתקף הורדתי את ה opacity. אבל ההשתקפות נראית שונה לגמרי מאיך שהגוף נראה מבחינת ההצללה והבהירות, ברגע שמורידים את ה attenuation ההשתקפות נראית בסדר. מצורף קובץ להמחשת הבעיה - שני הגופים עשויים מאותו חומר, הגוף הימני הוא הגוף בעל השקיפות אני בטוח שהפתרון פשוט מאוד ושאני עושה פה משהו לא נכון... אם תוכלו להאיר את עיני אני אודה לכם מאוד!
בוקר טוב נתקלתי בבעיה מעצבנת ב 3d max 9 אני מנסה לגרום לגוף עם מידת שקיפות מסויימת להשתקף על משטח ישר. למשטח נתתי מפת השתקפות raytrace עם דעיכה לינארית (attenuation) לאובייקט המשתקף הורדתי את ה opacity. אבל ההשתקפות נראית שונה לגמרי מאיך שהגוף נראה מבחינת ההצללה והבהירות, ברגע שמורידים את ה attenuation ההשתקפות נראית בסדר. מצורף קובץ להמחשת הבעיה - שני הגופים עשויים מאותו חומר, הגוף הימני הוא הגוף בעל השקיפות אני בטוח שהפתרון פשוט מאוד ושאני עושה פה משהו לא נכון... אם תוכלו להאיר את עיני אני אודה לכם מאוד!