עזרה עם מוכר בעייתי

eliranri

New member
עזרה עם מוכר בעייתי

ב22.4 זכיתי במכירה של משחק מסויים, אני בטוח שהוא לא נתקע במכס או משהו, הערך שלו לא עולה על 50 דולר. על כל מקרה, המוכר לא עונה למספר אימיילים ששלחתי לו (ובימים האחרונים אני רואה תגובות דומות של אנשים בפידבקים שלו) ובקצב הזה עושה רושם שהמשחק שלי לא יגיע. פתחתי דיספיוט לפני כמה ימים והמוכר לא מגיב אליו בכלל. ראוי לציין שהמוכר ממשיך למכור מוצרים באי ביי. רכשתי את המוצר דרך פיי פאל. איך אני יכול להמשיך מכאן והלאה?
 
אם המוכר אינו מגיב

לאימיילים מס' ימים (קח בחשבון שעכשיו סופ"ש) ואינו מגיב לדיספיוט שפתחת ב-PP...פשוט תדרוש את הכסף דרך PP...כנס לדיספיוט ואתה תראה שם שיש לך אופציה כזו...אל תמתין יותר מדי זמן כי פשוט תאבד את האפשרות לעשות זאת (האפשרות קיימת למשך של 20 יום מפתיחת הדיספיוט). וכמובן, פידבק שלילי למוכר! שאנחנו נדע להיזהר ממנו כשנקנה משחקים...
 

eliranri

New member
אתה מתכוון לאפשרות הזאת...?

"I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPal " ?
 
למעלה