עזרה עם - terrain

erezb1

New member
עזרה עם - terrain

אחרי שקראתי את ההסבר של דיסקריט על terrain ולא הצלחתי להפעיל את הפונקציה, אני מחפש הסבר ממישהו שיודע איך העניין עובד. בחלון ה-TOP יצרתי CV curve 4 אחד בתוך השני ואז בחלון ה SIDE סידרתי אותם ככה שהחיצוני נשאר על הקרקע והשאר עולים אחד אחד (כמו במפה טופוגרפית). הבעיה היא שהכפתור של ה-terrain נשאר כבוי ואני לא מצליח ליצור את הגיבעה שאני רוצה. אשמח לעזרה או כל כיוון תודה ארז
 

zman3d

New member
עזוב אותך משטויות

אני יודע שזה לא ממש עוזר אם אתה רוצה לההשתמש בכלי הזה למשהו ספציפי, אבל אתה יכול להוציא תוצאות ממש טובות ועם שליטה מלאה אם פשוט תתחיל מאיזה קופסה או כדור ותהפוך אותו ל EDITABLE POLY ואז תשתמש בPAINT DEFORMATION. תוסיף על זה כמה NOISE MODIFIERS עם השפעות וגדלים שונים, תוסיף על זה איזה TURBO SMOOTH ועוד פעם איזה NOISE או 2 ויש לך אחלה .TERRAIN
 

erezb1

New member
עזבתי אותי

הסתדרתי עם ההצעה שלך, עכשיו מגיע שלב ה scatter. נוקקה שיילך חלק. אני עושה הרים עם עשב עליהם ושביל עם עששב נמוך יותר בצבע אחר. אם יש טיפים, אשמח לקרא. תודה ארז
 

zman3d

New member
כן

בקשר לטיקסטור, אתה יכול להוציא אחלה תוצאות מ100% פרוצדורלי. תעשה הרבה בלנדים ומיקסים שונים של כל מיני דברים (בעיקר CELLULAR) ושיהיו מפות תואמות לBUMP. תשתמש גם בGRADIENT עם קצת TILING וNOISE בתור הMASK של המיקס כדי שלא ייצא לך משהו אחיד מידיי. גם תמיד תבדור איך כל מפה שאתה מוסיף נראית בנפרד על המשטך ורק אז תוסיף אותה לחומר המקורי. זה בגדול הטיפ שלי לחומר. ככה עשיתי תוך כמה שעות את הצוק והמשטח בתמונה האחרונה שלי - http://artofgaming.net/temp/guardsofthehiddencity.jpg
 

erezb1

New member
תודה על הטיפ

וסחטיין על הצוק, נראה סופר מקצועי. ארז
 

GambiT AW

New member
ובכל מקרה

תוודא שהקווים סגורים וכולם מסומנים, נקודת החיבור של כל עיגול צריכה להיות weld עם הקצה השני. ותבדוק שלא בחרת עוד אובייקטים חוץ מהקווים שייצרת. אם הייתי בבית הייתי בודק את זה שוב. אני אהיה יותר מאוחר... :)
 

M i s h e u

New member
תגידו יש דמו ל-3D MAX?

וגם מישהו מכיר תוכנה כזאת די פשוטה שפעם היה לי אותה ושכחתי איך קוראים לה אני זוכר שכשהיו מפעילים אותה היא היתה על מסך מלא(כמו משחקי מחשב) וברקע היה תמיד שמים.
 
למעלה