עזרה עם WD MY CLOUD

Nadavb7

New member
עזרה עם WD MY CLOUD

לפני יומיים הוחלף בביתי האינטרנט מבזק בינלאומי ל HOT. לראוטר הקודם היה מחובר הכונן WD MY CLOUD בכבל רשת Ethernet שהיה מבצע גיבוי יומי למחשב בבית.
לאור ההחלפה חיברתי את הכונן הקשיח לראוטר החדש של ׁHOTBOX עם כבל רשת Ethernet בדומה לקודם.
הכונן לא נראה ברשת בכלל.
תוכנת SETUP ל MY CLOUD של WD שאמורה לסייע, גם לא מזהה את הכונן המחובר לראוטר.
מצב הנוריות:
בחזית הכונן הקשיח בעת חיבור הכונן הקשיח לחשמל נורה צהובה/לבנה מהבהבת הבהוב או שניים ואח"כ נהיית קבועה. שום דבר לא משפיע עליה בהמשך, לא ניתוק כבל הרשת, לא כיבוי הראוטר, לא לחיצה על כפתור ה RESET של הכונן של 4 שניות ולא של 40 שניות.
בשקעי כבל Ethernet מהבהבות נוריות ירוקות בשני המכשירים בנקודות החיבור.
מישהו יכול לעזור?
 

cheif

Member
מנהל
בידוד הבעיה

בשלב הראשון אתה צריך לבודד את הבעיה - האם היא בכונן, בכבל הרשת או בנתב עצמו. האם ניתן לחבר את הכונן למחשב ב-USB?
 

Nadavb7

New member
לכונן יש רק כניסת USB ולא יציאה.

נועד לחיבור כונן חיצוני מקביל אחר להגדלת הנפח בעת שזה מחובר לרשת
 

SysAdmin1

New member
כמובן שלא ניתן לחבר את ההדיסק המדובר למחשב דרך USB
...

כמובן שלא ניתן לחבר את ההדיסק המדובר למחשב דרך USB והדרך פעולה שצריך לנקוט בה, זה להיכנס לממשק ניהול של הנתב, לחפש במסך שמציג את ההתקנים שמחוברים לנתב וקיבלו ממנו כתובת IP , לחפש שם את הכתובת שהכרטיס רשת של הדיסק קיבל, על סמך של MAC של המכשיר. בשלב הבא ניתן לבדוק PING לכתובת הזו, ואם קיים, להכנס לממשק ניהול WEB של הדיסק הקשיח. בתוך הממשק ניהול שלו, כבר ניתן להגדיר את יתר האפשרויות של המוצר וחיבור שלו לתוכנת גיבוי במחשב ורישום שלו לאתר של WD .
 
למעלה