עזרה:)

ShiRa1101

New member
עזרה:)

שלום,אני חמשושית ושכחתי לגמרי מה מעבירים בפעולת מחנאות [שאני צריכה להעביר ביומ"פ הקרוב] יש לכם רעיונות למשחקים בפעולת מחנאות? תודה!!
 

5may5

New member
השאלה היא,

מה המטרה שלך בפעולה? ללמד את החניכים קשירות חיבורים Uכפיתות? או שהם יעברו ויהנו מODT וגם איזה כיתה?!
 

ShiRa1101

New member
המטרות

לפעולה: 1.החניך ילמד מחנאות בסיסית 2. החניך יישם מחנאות בסיסית בערך 15 חניכים או קצת פחות.. וכיתה ד'!
 
מנסה לעזור

את יכולה שכאילו כל הפעולה תהיה מבוססת על משחק מסגרת מונופול.... עם משימות והפתעות ומשבצות ריקות... שבעצם במשימות את עושה כפיתות,חיבורים וכו' אם יש גם חלק עיוני את יכולה לעשות כרטיסי מידע. את גם יכולה לעשות עם בלונים שיש לוח עם הרבה בלונים שיש בהם פתקים,בחלק יש משחקים ובחלק כפיתות וכו' וכל חניךך צריך בתורו לפוצץ בלון
 
פעולת לימוד מחנאות.

אין דרך ספציפית להעביר אותה. את יכולה בכל דרך מטודית שהיא להעביר את הקשרים והחיבורים (למשל- לפוצץ בלונים, בכל בלון יש פתק עם חיבור/קשר..) או שאפשר אחרי כל קשר/חיבור לעשות משחק (למשל- חיבור שטוח: משיכה בחבל), אחרי שעברת איתם על כל הקשרים והחיבורים הבסיסים תעשי משחק לרענון הזיכרון (כמו משחק הזיכרון- מי שמוצא זוג, צריך לעשות את החיבור.. עוד ריעון שעלה לי עכשיו זה לעשות משחק זיכרון חי. מה זה אומר? את עושה לוח גדווול עם משבצות, בכל משבצת 2-3 כופתים, ומעל כל כופת דף שיסתיר אותו, ובצד השני של הדף, יהיה שם של חיבור או קשר. החניך בוחר משבצת-דף, מרים אותו, וצריך לעשות את הקשר/חיבור שיצא לו... אם הצליח בוחר עוד משבצת.. שוב עליו לעשות את החיבור/קשר, כאשר אם שתי המשבצות היו אותו חיבור/קשר- הוא זוכה "לקחת" אותן. יצא לא הכי ברור, מקווה שהבנת. יש עוד אינסוף רעיונות, שיהיה
 

ShiRa1101

New member
תודה רבה רבה

לכן:) עזרתן מאוד ואני אספר איך היה.. נראה לי אני אלך על המשחק זיכרון חי,אהבתי
 
למעלה