עזרה
שלום! אני אמא לשני בנים אחד בן 2 והשני בן 3, לשניהם יש אופי חזק מאוד. הילד הגדול בעל בעיות בדיבור והוא נשלח לתוכנית מיוחדת לילדים עם עיכוב התפתחותי (דיבור והתנהגות ) אני חיה בחו"ל ולילדים יש 3 שפות ( עיברית, אנגלית וספרדית ) הם מבינים הכל אבל... הגדול לא יודע איך לבטא את עצמו מכיוון שהוא נמצא עם עיכוב התפתחותי אני מאוד מגוננת עליו מצד אחד ונאמר לי שאני גם מאוד מלחיצה מצד שנית, אני גננת במיקצועי וכנראה שזה רק מחריף את הבעיה הניסיון שלי הוא לחנך אותם בלי לשבור אותם (לגדול יש אופי של מנהיג ) ואני מאוד לחוצה לא לטעות בשיטות הענשה, עכשיו אני עובדת לפי ספירה עד עשר ( ז"א שאם הם עושים משהו לא נכון אז הם צריכים לספור עד עשר ואני מסבירה להם מה לא נכון ) שמתי לב שזה מרגיע אותם קודם כל ואז אני יכולה להסביר את הבעיה, הקטע שזה עדיין לא מספיק טוב. אחותי אמרה לי שהם מאוד מפונקים וכנראה שזה נכון השאלה היא איך אפשר לפנק ועדיין לשים גבולות ? אשמח לקבל עזרה
שלום! אני אמא לשני בנים אחד בן 2 והשני בן 3, לשניהם יש אופי חזק מאוד. הילד הגדול בעל בעיות בדיבור והוא נשלח לתוכנית מיוחדת לילדים עם עיכוב התפתחותי (דיבור והתנהגות ) אני חיה בחו"ל ולילדים יש 3 שפות ( עיברית, אנגלית וספרדית ) הם מבינים הכל אבל... הגדול לא יודע איך לבטא את עצמו מכיוון שהוא נמצא עם עיכוב התפתחותי אני מאוד מגוננת עליו מצד אחד ונאמר לי שאני גם מאוד מלחיצה מצד שנית, אני גננת במיקצועי וכנראה שזה רק מחריף את הבעיה הניסיון שלי הוא לחנך אותם בלי לשבור אותם (לגדול יש אופי של מנהיג ) ואני מאוד לחוצה לא לטעות בשיטות הענשה, עכשיו אני עובדת לפי ספירה עד עשר ( ז"א שאם הם עושים משהו לא נכון אז הם צריכים לספור עד עשר ואני מסבירה להם מה לא נכון ) שמתי לב שזה מרגיע אותם קודם כל ואז אני יכולה להסביר את הבעיה, הקטע שזה עדיין לא מספיק טוב. אחותי אמרה לי שהם מאוד מפונקים וכנראה שזה נכון השאלה היא איך אפשר לפנק ועדיין לשים גבולות ? אשמח לקבל עזרה