עזרה!!!
מקווה שהגעתי למקום הנכון... התחלתי השנה ללמד כיתה של לקויות למידה - י"א לבגרות (גיאוגרפיה). כל הכיתה מוגדרת כHDAD . שעות הלימוד הן או השעתיים הראשונות של הבוקר (לפני שהריטלין משפיע) או בצהריים (אחרי השפעת הריטלין פגה). מרבית הכיתה מתקשה להתרכז ולעקוב אחרי השיעור כולו. אז: א. אילו טכניקות קיימות כדי ל"העיר" אותם, ולספק למידה גם בשעות הקשות (כל שיעור מורכב מחלק פרונטאלי בו אני מלמדת ומדפי עבודה לסיכום הנלמד)? ב. איך הכי טוב ללמד כך שיזכרו את החומר, היות וכולם כותבים רק בקושי רב, כך שאיני מכתיבה כלל בכיתה? תודה!
מקווה שהגעתי למקום הנכון... התחלתי השנה ללמד כיתה של לקויות למידה - י"א לבגרות (גיאוגרפיה). כל הכיתה מוגדרת כHDAD . שעות הלימוד הן או השעתיים הראשונות של הבוקר (לפני שהריטלין משפיע) או בצהריים (אחרי השפעת הריטלין פגה). מרבית הכיתה מתקשה להתרכז ולעקוב אחרי השיעור כולו. אז: א. אילו טכניקות קיימות כדי ל"העיר" אותם, ולספק למידה גם בשעות הקשות (כל שיעור מורכב מחלק פרונטאלי בו אני מלמדת ומדפי עבודה לסיכום הנלמד)? ב. איך הכי טוב ללמד כך שיזכרו את החומר, היות וכולם כותבים רק בקושי רב, כך שאיני מכתיבה כלל בכיתה? תודה!