עזרה!!! המורה הפרטית שלי לשבדית חזרה לשבדיה, מישהו מכיר מורים פרטיים או משהו כזה???
R R a p u n z e l l New member 19/5/05 #1 עזרה!!! המורה הפרטית שלי לשבדית חזרה לשבדיה, מישהו מכיר מורים פרטיים או משהו כזה???
D davgrun New member 20/5/05 #2 מורה אני כבר כתבתי שאני מלמד שבדית באופן פרטי למי שרוצה. תשאל את לולו למשל
א אייל136 New member 23/5/05 #7 Jag vill studera svenk med en professionell lärare, men mina föräldrar anslå mig inte, eftersom jag fick underkänt på min franskskrivningarna... Och det gör mig känner mycket ledsen.....
Jag vill studera svenk med en professionell lärare, men mina föräldrar anslå mig inte, eftersom jag fick underkänt på min franskskrivningarna... Och det gör mig känner mycket ledsen.....
D davgrun New member 23/5/05 #8 Hur mycket svenska kan du Hej igen Vem var din lärare Hur mycket svenska kan du Hur lång tid har du pluggat svenska Vill du fortsätta
Hur mycket svenska kan du Hej igen Vem var din lärare Hur mycket svenska kan du Hur lång tid har du pluggat svenska Vill du fortsätta