עזרה...

כפיר+

New member
עזרה...

איך אני עושה טקסטורת אאודי אמיתית לאאודי שלי??? אני לא מצליח להגיע לצבע הכסוף הזה : ( עזרה?
 

HP900PTW

New member
שים אפור רגיל עם 30% השתקפות

ותוריד את השתקפות של הרקע הלבן(או שזה רק אצלי..)
 

eldarinn

New member
כמה דברים שעשויים לעזור...

לא יודע אם האופציה קיימת ב LW אבל יש כמה טיפים שבהנחה שזה עובד יעזרו לך: 1. הגדר CLEARCOAT לחומר בנוסף להגדרות הRAYTRACING (תתכונן לזמן רנדר עצום) 2. תגדיר HIGH REFRACTION ו HIGH REFLECTION באופציית RAYTRACING 3. תלביש על החומר מפה SPHERICAL של תמונת נוף מאדמה ועד שמיים ותעשה לה REMAP לגוונים משחור ועד לבן, שים אותה ב-45 עד 70 אחוזי השתקפות. 4. תהיי בטוח שאתה עובד עם RAYTRACING וסע - המפתחות בפנים
 

eldarinn

New member
נסה את זאת

תראה מה אתה יכול לעשות לגבי מה שאמרתי לך - אני מקווה שיצא טוב.
 

ejay

New member
הצעות -

גם אני לא בקיא בלייטווייב אבל אני מניח שיש לך אפשרות ליצור חומר שמהווה שילוב של שני חומרים אחרים? זה חשוב בגלל שכדי ליצור חומר אמין של מכונית צבועה צריך להתחשב בציפוי כפול- פני השטח של המכונית, והצבע שמכסה אותם. חשוב להתייחס לההיילייטים- אחד צריך להיות רך ורחב, עם "רעש" עדין בתוכו (חשוב מאד), והשני צריך להיות מבריק ונקי יותר- עם היילייט חזק וקטן. זה הבסיס , אבל צריך לשחק עם ההגדרות כדי להגיע לתוצאות הרצויות.
 

כפיר+

New member
אז זהו שניסיתי כבר את כל זה.

אני רוצה להגיע לניצנוצים הקטנים האפורים אלה שיש לה-את זה אני לא מצליח לעשות.
 

eldarinn

New member
מה ש EJAY אמר לך

זה בדיוק המתכון להשיג את מה שאתה רוצה. או שאתה לא מרנדר בRAYTRACING או שפספסת באחת ההגדרות. דרך אגב כל מה שהוא אמר זה בהגדרה: "CLEARCOAT" כלומר - "תוספת שכבה מדומה" בעלת אופי מסויים - כמו "לקה" במקרה של צבע רכב. אם אתה צריך נצנוצים אפרופו - שים את מפת ההשתקפות שנתתי לך עם BUMP עדין מאד אבל חלקיקים מאד צפופים. תעלה לא רק תמונה סופית אלא גם ניסויים שאתה עושה, אולי ככה נוכל לעזור לך בכיוון של לאן לשפר. בהצלחה!
 

3D man

New member
בהמשך לפתרון

הדרך נכומה אתה צריך לשים שיכבה נפרדת בשביל הHIGHLIGHTS ושכבה נפרדת(של גאומטריה) שבה החומר יהיה ללא HIGHLIGHTS אבל יהיה לא BUMP קטן את הREFLECTION שמים על החומר החלק כדי לא לקבל FLIKERING בהצלחה
 
למעלה