עזרו לי בקשר לב"ס גבוהים ולימודי 3D
הכיוון שלי הוא אנימציה תלת מימדית. חשוב לי לשלוט היטב בתוכנה כמו מאיה.עם זאת חשוב לי באותה מידה הפן של היצירה האומנותית באנימציה. (יש לי כמה סטורי בורדס ורעיונות ואני מקווה שהם לא ישארו על הנייר) לא קמתי בוקר אחד ואמרתי "אני אהיה אנימטורית" ואני לא מאותם חובבנים. אני מודעת לכך שמאוד קשה ללמוד מאיה ותוכנות תלת מימד בכלל. יכול להיות שצריך גם ראש מתמטי כדי להבין יותר טוב את התוכנה. (ולי זה יותר קשה, הרמה שלי במתמטיקה על הפנים) וגם קשה למצוא עבודה. רמת השליטה שלי במאיה עדין מאוד בסיסית. כמו כן אני עובדת על פלאש ויודעת פריהנד, פוטושופ, וברמה בסיסית פרימייר ואפטר אפקטס. בשנתיים האחרונות אני בהתלבטות אם אכן כדאי להשקיע 3-4 שנים בב"ס כמו בצלאל, אסכולה מימד ודומיהם. הייתי בייעוצים ובימים פתוחים בחשיפה, תלתן, קמרה אובסקורה, בצלאל (איך לא), ואסכולה. התרשמתי לטובה מהב"ס, מרמת הלימוד, מרצים טובים, חוות מחשבים ודברתי גם עם תלמידים ובוגרים ורובם מרוצה. עם כל הרצון הטוב שלי ללמוד באחד מהמוסדות האלה אני עדין ספקנית לגביהם. בכל מוסד שמכבד את עצמו יש תהליך קבלה מתיש (לפחות בשבילי) של הגשת תיק עבודות. הם דורשים תיק עבודות בכל תחום שהוא אבל בתכל'ס מדובר ברישום. אני לא יודעת לצייר. הייתה תקופה שאיכשהו השקעתי קצת ברישום. (יש לי נסיון מר עם סדנאות רישום והכנה ללימודים גבוהים). מבחינתי החלק הזה בהליך הקבלה למוסדות האלה סוגר בפניי טוטאלית את האפשרות ללימודים גבוהים. אולי יש עוד אנשים שחושבים כמוני (אבל מפחדים להגיד את מה שהם חושבים). נכון שזה חלק מהליך הקבלה ומועמדים חייבים לעמוד בדרישות. אבל יש עוד משהו שברצוני להוסיף. היות ואני רוצה להתמחות במאיה או בכל תוכנת תלת מימד אחרת, האם זה באמת הכרחי לדעת רישום/ ציור/ פיסול? (בלי קשר ללימודים גבוהים) כמובן זה לא יכול להזיק. במקרה שלי אני לא יודעת לצייר ולפסל. נקודה. האמת שזה נראה לי די אבסורד לבזבז זמן על לצייר ולפסל במקום ללמוד את התוכנה. וכמו שציינתי קודם השליטה בתוכנה מאוד חשובה לי. כמובן שגם בררתי בב"ס שמלמדים נטו את התוכנה, אבל אני ספקנית לגביהם עד כמה זה יכול לעזור לי ולארנק שלי. קראתי המלצות שאם כבר לקחת שיעורים פרטיים שיכולים לקדם. ולהתאמן הרבה. האם משך הזמן של לימודי התוכנה כמו מאיה במוסדות האלה אכן מספיק? להתחיל ללמוד מאיה בשנה ג'?! אני לא רוצה להגיע למצב שאני מגישה פרוייקט גמר שלא לרוחי ואצא בהרגשה שלא מיציתי את עצמי במהלך הלימודים ובהרגשה שבזבזתי זמן וכסף. ועוד שאלה: אם אני רוצה לעסוק בתחום באופן מקצועי אז ללמוד maya ו/או 3d max שמובילות בשוק העבודה? או אפשר תוכנה אחרת כמו סופטימאג', לייט וייב, בלנדר בנוסף או כתור התחלה? אז בקיצור אני זקוקה לתשובות ולא חשוב אם אתם תלמידים במסלול אנימציה במוסד כלשהו, בוגרים, ואנימטורים העוסקים ב3D- (שלא עברו מסלול לימודים בב"ס מסוג אלה שציינתי). בתודה קרן
הכיוון שלי הוא אנימציה תלת מימדית. חשוב לי לשלוט היטב בתוכנה כמו מאיה.עם זאת חשוב לי באותה מידה הפן של היצירה האומנותית באנימציה. (יש לי כמה סטורי בורדס ורעיונות ואני מקווה שהם לא ישארו על הנייר) לא קמתי בוקר אחד ואמרתי "אני אהיה אנימטורית" ואני לא מאותם חובבנים. אני מודעת לכך שמאוד קשה ללמוד מאיה ותוכנות תלת מימד בכלל. יכול להיות שצריך גם ראש מתמטי כדי להבין יותר טוב את התוכנה. (ולי זה יותר קשה, הרמה שלי במתמטיקה על הפנים) וגם קשה למצוא עבודה. רמת השליטה שלי במאיה עדין מאוד בסיסית. כמו כן אני עובדת על פלאש ויודעת פריהנד, פוטושופ, וברמה בסיסית פרימייר ואפטר אפקטס. בשנתיים האחרונות אני בהתלבטות אם אכן כדאי להשקיע 3-4 שנים בב"ס כמו בצלאל, אסכולה מימד ודומיהם. הייתי בייעוצים ובימים פתוחים בחשיפה, תלתן, קמרה אובסקורה, בצלאל (איך לא), ואסכולה. התרשמתי לטובה מהב"ס, מרמת הלימוד, מרצים טובים, חוות מחשבים ודברתי גם עם תלמידים ובוגרים ורובם מרוצה. עם כל הרצון הטוב שלי ללמוד באחד מהמוסדות האלה אני עדין ספקנית לגביהם. בכל מוסד שמכבד את עצמו יש תהליך קבלה מתיש (לפחות בשבילי) של הגשת תיק עבודות. הם דורשים תיק עבודות בכל תחום שהוא אבל בתכל'ס מדובר ברישום. אני לא יודעת לצייר. הייתה תקופה שאיכשהו השקעתי קצת ברישום. (יש לי נסיון מר עם סדנאות רישום והכנה ללימודים גבוהים). מבחינתי החלק הזה בהליך הקבלה למוסדות האלה סוגר בפניי טוטאלית את האפשרות ללימודים גבוהים. אולי יש עוד אנשים שחושבים כמוני (אבל מפחדים להגיד את מה שהם חושבים). נכון שזה חלק מהליך הקבלה ומועמדים חייבים לעמוד בדרישות. אבל יש עוד משהו שברצוני להוסיף. היות ואני רוצה להתמחות במאיה או בכל תוכנת תלת מימד אחרת, האם זה באמת הכרחי לדעת רישום/ ציור/ פיסול? (בלי קשר ללימודים גבוהים) כמובן זה לא יכול להזיק. במקרה שלי אני לא יודעת לצייר ולפסל. נקודה. האמת שזה נראה לי די אבסורד לבזבז זמן על לצייר ולפסל במקום ללמוד את התוכנה. וכמו שציינתי קודם השליטה בתוכנה מאוד חשובה לי. כמובן שגם בררתי בב"ס שמלמדים נטו את התוכנה, אבל אני ספקנית לגביהם עד כמה זה יכול לעזור לי ולארנק שלי. קראתי המלצות שאם כבר לקחת שיעורים פרטיים שיכולים לקדם. ולהתאמן הרבה. האם משך הזמן של לימודי התוכנה כמו מאיה במוסדות האלה אכן מספיק? להתחיל ללמוד מאיה בשנה ג'?! אני לא רוצה להגיע למצב שאני מגישה פרוייקט גמר שלא לרוחי ואצא בהרגשה שלא מיציתי את עצמי במהלך הלימודים ובהרגשה שבזבזתי זמן וכסף. ועוד שאלה: אם אני רוצה לעסוק בתחום באופן מקצועי אז ללמוד maya ו/או 3d max שמובילות בשוק העבודה? או אפשר תוכנה אחרת כמו סופטימאג', לייט וייב, בלנדר בנוסף או כתור התחלה? אז בקיצור אני זקוקה לתשובות ולא חשוב אם אתם תלמידים במסלול אנימציה במוסד כלשהו, בוגרים, ואנימטורים העוסקים ב3D- (שלא עברו מסלול לימודים בב"ס מסוג אלה שציינתי). בתודה קרן