עזרת בית וטופס 161
עוזרת הבית שלנו מפסיקה לעבוד אצלנו.
במהלך השנים הפרשנו לה לקרן פנסיה/פיצויים (וכמובן לביטוח לאומי).
מחברת הביטוח בה קרן הפנסיה/פיצויים נאמר שיש למלא טופס 161 על מנת שתוכל למשוך את הכספים.
אני מביט בטופס ולא מבין איך ניתן למלא אותו עבור עוזרת בית - נראה שהוא מיועד למעסיקים המדווחים באופן קבוע למס הכנסה במסגרת העסקת עובדים לא כך המצב בנוגע לעזרות בית (למשלך "מספר תיר נכויים" - אין דר כזה למעביד של עוזרת בית).
האם זו דרישה הגיונית של חברת הביטוח ואם צריך למלא טופס כזה - איך?
עוזרת הבית שלנו מפסיקה לעבוד אצלנו.
במהלך השנים הפרשנו לה לקרן פנסיה/פיצויים (וכמובן לביטוח לאומי).
מחברת הביטוח בה קרן הפנסיה/פיצויים נאמר שיש למלא טופס 161 על מנת שתוכל למשוך את הכספים.
אני מביט בטופס ולא מבין איך ניתן למלא אותו עבור עוזרת בית - נראה שהוא מיועד למעסיקים המדווחים באופן קבוע למס הכנסה במסגרת העסקת עובדים לא כך המצב בנוגע לעזרות בית (למשלך "מספר תיר נכויים" - אין דר כזה למעביד של עוזרת בית).
האם זו דרישה הגיונית של חברת הביטוח ואם צריך למלא טופס כזה - איך?