עייפות רבותי עייפות

שוKולד

New member
עייפות רבותי עייפות

מה אתם עושים כשאתם עייפים מהכל ? לא משנה כמה אתם ישנים אתם עייפים, לא משנה מה אתם עושים, אתם עייפים. עייפות הרוח, עייפות הנפש, עייפות החומר ועייפות בכלל ? מה התרופה שלכם נגד עייפות ?
 
שני סוגי עייפות

יש עייפות של ריבוי פעילות וחוסר שינה, אין בעיות, הולכים לישון קצת יותר מוקדם וקמים כמו חדשים. יש עייפות של חוסר אנרגיה, תחושת חוסר תוחלת, הגוף והנשמה לא מוצאים סיבה לגייס את האנרגיות שלהם כדי לעשות, כדי לפעול. הנקודה השניה היא המורכבת יותר והיא דורשת בחינה עצמית: איפה שכחתי את עצמי בצד הדרך? מה המקום בו התנתקתי מעצמי והתחלתי לעשות את מה ש"צריך" ואיבדתי עניין בלעשות? כדי לצאת מהמצב הזה נדרשות לפעמים החלטות קשות: אני באמת רוצה להישאר עם בן\בת זוגי? אני באמת מעוניין להמשיך עם המקצוע שלי? טוב לי במקום המגורים הזה? חייבים לבקר את אבא ואמא פעמיים בשבוע? החברים האלה באמת הם החברה שאני מאחל לעצמי? אני חייב להיות נחמד לכל הנבלות האלה?
 

byron

New member
רשימה מעולה

אני בהחלט מסכים עם רב הדברים. וגם ההפרדה לשני הנושאים ממש מתאימה לי. אני כיום מרגיש תשישות, וזה בעיקר בעבודה, אבל יש לי גם חיים פרטיים, ואני מנסה תחביבים חדשים. ביחוד תודות לתפוז וכל הפורומים שלו.
 

Mנטה

New member
והנה מה שאני עשיתי ../images/Emo9.gif

יצאתי ליער בערב קודם כדי שלמחרת אוכל לנצל את כל היום. הלכתי בבוקר לחוף דור והשתכשכתי לי במים במשך כל הבוקר. קראתי ספר, חשבתי מחשבות ובעיקר ניקיתי את הראש עם המים הצלולים. חזרתי ליער לשיעור ממש טוב. וממנו המשכתי הלאה לערב מספרי סיפורים. היה כייף חיים וחזרתי מאוששת. מחר עודפם.
 

שוKולד

New member
הבעיה היא לרוב כשעונים בחיוב על

חלק מהשאלות ולא מוצאים אלטרנטיבות או לא מוצאים את כוחות לשנות... ועייפות פיזית היא לא בהכרח מנותקת מעייפות נפשית, לעיתים מאד קרובות האחד משפיע על השני.
 

byron

New member
עייפות פיזית/נפשית

לפני כמה שנים, בזמן טיול לאמסטרדם (מידע שלא מוסיף כלום לאיש, אבל אני נהנה להיזכר במה שאפשר מהטיול ההוא) קראתי ספר על מאבטחים... זה נשמע קצת רע אבל מדובר בסופר שכתב את "משחק הדמים" (שהציג לעולם את רמבו) ככה שממש נהניתי. הדבר היחידי שלקחתי מאותו ספר הייתה הערה של דמות משנית בספר, רופא, מסביר לגיבורים שלעיתים המח עייף אבל הגוף לא. הוא נתקל בזה כשלמד את לימודי הרפואה שלו. המח רוצה לישון אבל הגוף לא עשה כלום כל היום ולא ממש עייף. ההפרש הזה יוצר שינה רעה שלא עוזרת לכלום. בקיצור, תחושה של עייפות לעיתים היא רק בראש, ולעיתים צריך להביא לאותו מצב גם את הגוף, ואז השינה הכי טובה ולמחרת מרגישים הרבה יותר טוב.
 

shonshon5

New member
עייפות, פנים רבות לה

ובתכניתנו היום נתמקד בעייפות הפשוטה, העייפות הפיזית שמקורה בפעילות חריגה של האדם, כזו שאינה מעשה יום יומי שגרתי. אמש נגררתי למוסד תל-אביבי, בטיילת, המקיים שירה בציבור בניצוחה של הגברת שרה לשרון. יאמר כאן מייד כי אם מי מכם הרים גבה ועטה ארשת תמיהה על פניו - זו אכן תגובה טבעית, על רקע מנהגי להדיר רגלי ממקומות כאלו ולהעדיף באופן גורף ונחרץ מרתפי ג'אז עמומי תאורה וספוגי עשן ורעלים אחרים. אבל - הוזמנתי, פול-בורד און דה האוז חופשי חופשי, אז מה לי כי אלין? בירה זרמה כמו צריך, נישנושים בשפע, קהל הנוכחים הפתיע לטובה (במיוחד קהל הנוכחות), והגברת שרה העלתה מבחר כשרונות צעירים יותר או פחות, רובם שווים ושוות, והיה שמייח עד מאד. בסביבות אחת אחר חצות זיגזגתי החוצה. הגעתי לאוטו בחניון האופרה ומבעד ערפילי האלכוהול הצלחתי להבחין באחת המכוניות בזוג מחליף במרץ מיצי גוף. הנעתי, שילמתי, יצאתי, נסעתי, הגעתי בשלום. נשפכתי למיטה. התעוררתי לצליל הטלפון בתשע וחצי. רוצים לדעת אם בא לי לרדת לסיני לכמה ימים. טרקתי. קמתי לפני שעה. בתור מובטל היי-טק, יש לי המון פריבילגיות, כמו - למשל - לישון עד מתי שהגוף צריך. יאללה, ביי!
 

Druyanizem

New member
אבי!

איפה יש מרתפי ג'אז אפופי עשן ורעלים אחרים? אני אוהב מקומות כאלה, במיוחד את האווירה. יש המלצות? והאם מישהו בן 20 (כמוני, לדוגמא...) יוכל להכנס למקומות אלו? ד"א, בקשר לעייפות.... אני פשוט מאמץ את עצמי עד לקצה. לא נותן לעצמי מנוחה... מנסה לעסוק בכמה שיותר דברים. ככה אין לי זמן לחשוב על העייפות (פעם אחרונה שזה קרה לא ישנתי 48 שעות רצוף... וזה היה שווה את זה! וגם את כאב הראש שבא אחר כך)
 

shonshon5

New member
ויוה לה דיקטטורה!

מה רע במרתף של קמלוט ת"א? נסגר? טוב, אני בבודפשט עד יום שני. תחזיק מעמד עד שאחזור? ביי!
 

Druyanizem

New member
להחזיק מעמד.... כן למה לא

קמלוט אתה אומר? אני אברר על המקום הזה :) תודה. וסגור זה אף פעם לא...
 

Deep Trip Lady

New member
נסיעה, התרחקות, התנתקות

בתכלס זה בא בתקופות וזה עובר. אתה מרגיש על אוטומט וזה משגע אותך ואתה נשאר אדיש להכל. אז מתרחקים נוסעים לים למקום שאוהבים. שוברים שגרה וזה עובר.
 
למעלה