עייפתי מהמטומטמים - החלטתי להילחם

yoavav

New member
עייפתי מהמטומטמים - החלטתי להילחם

כמו רבים וטובים קיבלתי בשעה טובה ומוצלחת את המכתב המחוצף העוסק בנעילת המטוס. מסיבות טכניות שונות שלא זה המקום לפרטם, אפילו לא יכולתי לעבור את העבירה הנ"ל. אני מצרף מכתב שאני עומד לשלוח לאדונים הנכבדים. לנוחתכם, אני מצרף את קובץ הWORD כדי שתוכלו להשלים את מעט הפרטים ולשלוח למינהל התעופה האזרחי. ממש אין צורך לעשות הרבה. הייתי שמח אם מישהו יכול להתייחס עניינית לשאלות בדבר העברת ורשימת מאגרי מידע בין הגופים ואם היא חוקית מאליה או שאכן מינהל התעופה האזרחית ביצע פה עבירה שהוא יתקשה להסביר בבי משפט. אני יודע שלא תאמינו לי, אך מאחר ולא יכולתי לבצע את העבירה, אני אתעקש שהמינהל ימשוך את המכתב על ידי הגעה לבית משפט לעניינים מנהליים. תודה מראש על הערות בונות
 

yoavav

New member
לנוחות העוברים והשבים

לנוחות העוברים והשבים, אני מצרף את המסמך כתמונה ואת תוכנו כדי שתוכלו להעתיקו לשלוח - אל תתעצלו - צריך להציק לבירוקרטים בכלים שלהם. לכבוד מינהל התעופה האזרחית - לשכת היועץ המשפטי א.נ הנדון: מכתבכם בנושא התראה בגין אי קיום הוראת ביטחון 1. הריני מאשר כי ביום 20 במאי 2002 קיבלתי מכתב ממדינת ישראל-משרד התחבורה/ אגף הביטחון הנושא את הכותרת "התראה בגין אי קיום הוראת בטחון בדבר התקנה של נעילה קשיחה לכלי טיס. 2. המכתב מופנה אל "מפעילי טיס קטנים…". א. אבקשך לדעת האם מינהל התעופה האזרחית, העביר את רשימת מפעילי הטיס הקטנים אל משרד התחבורה/אגף הביטחון ? ב. אבקשך לדעת האם מינהל התעופה האזרחית, העביר את רשימת בעלי כלי הטיס הקטנים אל משרד התחבורה/אגף הביטחון ? ג. האם הרשימות או חלקן מועברות באופן שוטף לאגף הביטחון של משרד התחבורה 3. א. אבקשך לדעת האם המאגר המכיל את רשימת מפעילי כלי הטיס, רשום ברשימת מאגרי המידע אצל רשמת מאגרי המידע?? ב. אבקשך לדעת האם המאגר המכיל את רשימת בעלי כלי הטיס רשום ברשימת מאגרי המידע אצל רשמת מאגרי המידע? 4. המכתב מתחיל במילים "בבדיקה שערכנו". אבקש לדעת היכן נערכה בדיקה, מתי נערכה בדיקה. מהי האסמכתאות שברשותכם כי לא קיימתי את הוראת הביטחון. 5. בניגוד לכל כללי מינהל תקין, מכתב אינו נושא תאריך ואינו נושא סימוכין. אבקשך להעיר לפקידים שחתמו על המסמך על כך ולוודא שהדבר לא יחזור שנית. 6. מאחר והמכתב הוא מכתב "התראה", לפני נקיטה באמצעים, אני תובע מאדוני למשוך את המכתב המופנה אלי בחזרה או לספק אסמכתא כלשהי לכך שלא עמדתי בהוראות הבטחון בצרוף פרטים. 7. אני מבהיר כי באם לא אקבל התייחסות עניינית למכתבי בתוך כשבועיים, אני אפנה לבית הדין לעניינים מנהליים בבקשה לקבל סעדים כנגד מינהל התעופה האזרחית. בברכה, העתק: מינהל התעופה האזרחית - מבקר הפנים העתק: מינהל התעופה האזרחית - ראש המינהל
 
למה להתרגז...../images/Emo59.gif

המטוס הדו כנפי שלי עומד כבר שלשה חדשים ללא כנפיים עליונות שפורקו לצורך תיקון, וקיבלתי את אותו מכתב בדיוק. אולי אפשר לטוס עם זוג כנפיים תחתונות בלבד ואני לא ידעתי????
 
נראה לי ש...

עוד מעט הם ידרשו סינדול לטיסנים! יש לי EXTRA די גדול... אני צריך להתחיל לדאוג?
 
סינדול טיסנים

ארז שלום, סור בבקשה למוסך של כנפי פז ובחר לך סנדל מתאים לטיסן שלך. רמז: הסנדלים שאושרו אינם יכולים להכיל C152 או במילים אחרות: על חניך לפני מבחן במטוס מסוג C152 לבחור בשלב משקל ואיזון האם לוותר על כ-22 ק"ג דלק, או לוותר על הבוחן או לרדת בעצמו מהמטוס - שהרי כוונת המחוקק היא לשאת את הסנדל במטוס בכל טיסה ע"מ לסנדלו בשדה היעד......
 
אתה מתכוון לצהובים האלה?

ואני חשבתי לתומי שאלה סנדלים ל747... אבל אני מניח שהמנהל ידרוש שכל 747 ישא איתו הנגר מתקפל ולפחות 300 שומרים חמושים (רק כדילהיות בטוח) לכל מקום. אני חייב להודות שאני שונא טיפשות. וזה, זה לא טיפשות. זה כבר אויליות. לפחות יש לנו עוד נושא שאנו יכולים להתרגז בגללו (הספורט הלאומי האמיתי שלנו
)
 
תתפלא - ההוראה רק על מטוסים קלים

ההוראה היא אך ורק למטוסים עד 5700 ק"ג ... זה מראה את רמת הטמטום... מטוסים יותר כבדים כנראה לא מוסכנים לציבור על פי הקב"ט, או שאולי הוא חושב שאת המטוסים המתקדמים המחבלים לא יצליחו להניע...
 

Pilon

New member
חוצפה

עם אני זוכר נכון, לפני שזרקתי את המכתב על קרעיו, על החתום היה דני שנער קב"ט משרד התחבורה. מי שיצא לו להכיר את הטיפוס הנ"ל לא הופתע.
 
להלן תגובתי

קרית חיים 19 מאי, 2002 מר אריה רונה – ראש מינהל התעופה האזרחית בפועל. מר דני שנער – מנהל אגף הבטחון במשרד התחבורה. הנדון: מכתבכם המצ"ב 1. קיבלתי את מכתבכם המצ"ב אשר אינו נושא כל תאריך או סימוכין. 2. אבקש לקבל פרטים מדוייקים לגבי הבדיקה אותה ערכתם עפ"י המכתב המצ"ב (מתי נערכה, היכן בוצעה, ע"י מי, מה בדקו, מהם הליקויים שנמצאו, מה הקשר אלי). 3. במידה וחלה טעות והמכתב המצ"ב לא היה אמור להגיע אלי, נא להודיע על ביטולו. 4. ואם כבר נדרשתי לנושא , הריני להביע את פליאתי ואכזבתי לגבי מתקן הנעילה אותו בחרתם ואשר לעניות דעתי אינו מתאים למלא תפקידו המיועד כלל וכלל – ואציין רק דוגמא אחת - ניתן לפרקו ביחד עם הגלגל תוך הרכבת גלגל אחר, בתוך פחות מחמש דקות! בכבוד רב, מנחם שופט משה שרת 79/21 קרית חיים 26308
 
יפה מנחם ... אבל

יש לך מושג מדוע אני, טייס פרטי שאין בבעלותו אף מטוס בינתיים (לצערי כי רב) מקבל מכתב כזה? מה היה עומק הבדיקה שבוצעה? הייתכן כי שכני המשקה את גינתו הוא בעצם סוכן סמוי של המינהל או אולי אפילו של ... ? ושתמונתי מופיעה כבר בקטלוגים של המשטרה ?! לך תבין .... דודי.
 

umbo

New member
הולכים ומשתפרים

עכשיו המכתב המחוכם הגיע גם אל טייסי הדאונים. כלי טיס שידועים במנוע החזק שלהם וקיבולת הדלק שיכולה להשמיד כל בנין בארץ בהם יתנגשו במהלך חטיפה.
 
ארז אשם!

בגלל שהוא שאל אתמול אם יסנדלו גם טיסנים..... עכשיו אני הולך לפרק דגם מטוס שבניתי בגיל 12......
 
דווקא משום כך צריך להגיב,

ולאלץ בכך - ובאמצעים נוספים - את מקבלי ההחלטות השרירותיות הללו להתחיל לפעול בהגיון תוך שיתוף כל הגורמים בעלי העניין בנושא. גם לך כטייס פרטי שאינו בעל מטוס (ואני מאחל לך שלא תהיה בעל מטוס כל עוד אינך מליונר שיכול לרכוש ולהחזיק מטוס חדש ) אין אינטרס לעסוק בפרוק, העמסה, הטסה והרכבת מתקן מסורבל לפני ואחרי כל טיסה. לכן חשוב מאוד שכולנו נגיב. ד"א - אם השכן שלך סוכן סמוי ומשקה את הגינה - תהיה אתה סוכן סמוי ותסגיר אותו למשרד התשתיות אשר אסר בזמנו על השקיית גינות, במקום לטפל בבעית היסוד של המים - מזכיר משהו?
 
נכון

גם אני אגיב למכתב. ולגבי השכן - הוא באמת משקה כל הזמן ובמקרה שלי באמת הדשא של השכן ירוק הרבה יותר (ועוד על חשבוני).... אבל אם הוא סוכן כנראה שאין טעם להתלונן עליו.. דודי.
 
מטומטמים זו מחמאה!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי לא פוליטקלי קורקט להגיד אבל אפשר פשוט להתפוצץ מהם. זה פשוט נראה כאילו מונטי פייטון הגשש החיוור וג´רי לואיס חברו יחד לכתיבת פילטון חדש או שאולי אפרים קישון מהטל בנו. חיזקו ואימצו. כטייס ללא מטוס אחתום על כל עצומה בנושא. ואסיים בבדיחה פוליטית, שלום. יובל
 
למעלה