עיסקה שלא התקיימה מצד המוכר
קניתי אופנוע חדש בניילון מהסוכנות (לא מציין שם כרגע כדי לשמור על פרטיות). בהזמנה המוכר הציע לי להתקין איתורן. הוא הציג בפניי שני מסלולים: מסלול (א) עם תשלום דמי שירות חודשיים שכולל מענה אנושי בעת אירוע גניבה. ומסלול (ב) ללא תשלום חודשי אך עם תשלום חד פעמי כבד בהתחלה תמורת שירות עצמי באפליקציה.
בחרתי במסלול (ב) ושילמתי את כל מה שצריך.
לאחר חודש מקבלת האופנוע אני מקבל הודעה מאיתורן כי טרם הסדרתי את התשלום החודשי. כשביררתי איתם מדוע הם שואלים גיליתי שמסלול (ב) אשר תואר לעיל אינו קיים בכלל. בקיצור חרטה.
חזרתי לסוכנות לבטל את העיסקה ולהחזיר את הכסף. התשובה שלהם הייתה שאני צריך לפנות לאיתורן. בקיצור היו גילגולי שיחות בין כל הצדדים כולל שיחות ועידה בין כל הצדדים... ובשורה תחתונה הסוכנות מנסה לשכנע אותי לעבור למסלול (א). הם לא יכולים לבטל את העסקה.
אני מרגיש שעברתי מירמה.
מה הייתם עושים?
קניתי אופנוע חדש בניילון מהסוכנות (לא מציין שם כרגע כדי לשמור על פרטיות). בהזמנה המוכר הציע לי להתקין איתורן. הוא הציג בפניי שני מסלולים: מסלול (א) עם תשלום דמי שירות חודשיים שכולל מענה אנושי בעת אירוע גניבה. ומסלול (ב) ללא תשלום חודשי אך עם תשלום חד פעמי כבד בהתחלה תמורת שירות עצמי באפליקציה.
בחרתי במסלול (ב) ושילמתי את כל מה שצריך.
לאחר חודש מקבלת האופנוע אני מקבל הודעה מאיתורן כי טרם הסדרתי את התשלום החודשי. כשביררתי איתם מדוע הם שואלים גיליתי שמסלול (ב) אשר תואר לעיל אינו קיים בכלל. בקיצור חרטה.
חזרתי לסוכנות לבטל את העיסקה ולהחזיר את הכסף. התשובה שלהם הייתה שאני צריך לפנות לאיתורן. בקיצור היו גילגולי שיחות בין כל הצדדים כולל שיחות ועידה בין כל הצדדים... ובשורה תחתונה הסוכנות מנסה לשכנע אותי לעבור למסלול (א). הם לא יכולים לבטל את העסקה.
אני מרגיש שעברתי מירמה.
מה הייתם עושים?